Accountor ja Tieto yhteistyöhön HR -tietojärjestelmien toimituksissa

Accountor ja Tieto syventävät yhteistyötään käynnistämällä allianssin HR-työn tueksi tarkoitetusta alustasta. Kumppanuus tuo asiakkaille ketteryyttä niin palkanlasketaan, henkilöstöhallintaan kuin rekrytointiin.

- Yhteistyö on merkittävä avaus Accountorin ja Tiedon välillä. Se koskettaa suurta joukkoa suomalaisia yrityksiä, yhteisöjä ja julkisen sektorin toimijoita kunnista kaupunkeihin, toteaa Accountor HR Solutionsin hallituksen puheenjohtaja Markku Pekkola.

Sopimus on jatkoa pitkään jatkuneelle yhteistyölle yhtiöiden välillä ja mahdollistaa Tiedolle palkanlaskentaan, henkilöstöhallintoon ja rekrytointiin kehitetyn Mepco-alustan tarjoamisen omille asiakkailleen.

Ratkaisulla organisaatio tehostaa henkilöstöhallinnon ja palkanlaskennan prosesseja niin, että organisaation työntekijöiden työaikaa jää enemmän tuottavaan työhön. Mepcon palkanlaskenta mukautuu useimpiin työehtosopimuksiin, sekä varmistaa lakisääteisten velvollisuuksien virheettömän hoitamisen. Sitä käyttää julkinen sektori, sekä pk-yritykset aina yli 1000 henkilöä työllistäviin pörssiyrityksiin asti.

- Solmimamme sopimus on luonnollista jatkoa yhtiöiden välillä jo pitkään jatkuneelle yhteistyölle, jota olemme tehneet palkkalaskelmien ja verkkopalkkapalvelun tiimoilta liittyen Business Information Exchange -palveluumme. Allianssi laajentaa palveluvalikoimaamme HR-järjestelmiin liittyen ja tukee tavoitettamme olla paras kumppani asiakkaillemme liiketoiminnan uudistamisessa, kertoo kehitysjohtaja Jyrki Poteri Tiedolta.

Accountor HR Solutions on suomalaisten yritysten ja julkisyhteisöjen kumppani, henkilöstö- ja palkkahallinnon tuki ja turva. Yritys kehittää ja tarjoaa sovellusratkaisuja työsuhteen koko elinkaaren sujuvaan hallintaan. Yritys on Suomen kokenein henkilöstö- ja palkkahallinnon ratkaisuihin keskittynyt asiantuntija- ja teknologiatalo.

Lisätiedot:

Markku Pekkola, hallituksen pj, Accountor HR Solutions
puh. 0400 233 150, markku.pekkola[at]accountorhr.fi

Jyrki Poteri, kehitysjohtaja, Tieto
puh. 040 570 7870, jyrki.poteri[at]tieto.com

Tieto on yksi Pohjoismaiden johtavista ohjelmisto- ja palveluyrityksistä. Tiedon tavoitteena on olla asiakkailleen paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa, sekä hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. www.tieto.fi