Nelly.com valitsi Tiedon parantamaan asiakaspalvelua

Skandinavian suurin verkossa toimiva muotikauppa Nelly.com on valinnut Tiedon kumppanikseen parantamaan asiakaspalveluaan kaikissa kanavissa. Jatkossa Nelly.com pystyy tarjoamaan asiakkailleen personoituja palveluja Tiedon toimittaman pilvipohjaisen ratkaisun avulla.

Tieto ja Nelly.com ovat allekirjoittaneet kolmivuotisen sopimuksen Tiedon pilvipohjaisesta Customer Care as a Service ­asiakaspalveluratkaisusta. Toimitettava ratkaisu kattaa kaikki Nelly.comin asiakaskontaktikanavat: verkon, puhelut, chatin, sähköpostin ja sosiaalisen median. Nelly.com maksaa vain käyttämistään moduuleista, kapasiteetista ja ominaisuuksista. CCaaS on kokonaisvaltainen asiakaspalveluratkaisu, joka perustuu alan johtavaan Genesys-­alustaan.

”Uskomme, että yhteistyössä Tiedon kanssa voimme luoda asiakkaillemme saumattoman digitaalisen kokemuksen. Visiomme mukaisesti kaikki meihin yhteyttä ottavat asiakkaat kokevat Nelly.comin nopeana, selkeänä, henkilökohtaisena ja teeskentelemättömänä. Haluamme yllättää asiakkaat positiivisesti”, kertoo Nelly.comin toimitusjohtaja Magnus Månsson.

”Ratkaisu antaa Nelly.comille monia liiketoiminnallisia etuja. Ennen kaikkea ratkaisu yhtenäistää asiakaspalvelua, mikä mahdollistaa asiakaskohtaisesti parhaiden ja personoitujen kokemusten tarjoamisen. Ratkaisu helpottaa asiakkaiden ostokäyttäytymisen analysointia ja asiakkaita kiinnostavien tarjousten tekemistä, millä toivotaan olevan myyntiä lisäävä vaikutus. Nelly.com pystyy tarjoamaan ostosten tekoon personoitua palvelua, jota asiakkaat juuri nyt toivovat”, sanoo Tiedon vastaava myyntijohtaja Peter Axelsson.

Nelly.com on Skandinavian suurin verkkovaatekauppa muotitietoisille 18–35 -vuotiaille naisille ja miehille. Kaupan valikoimassa on yli 850 tuotemerkkiä, ja asiakkaat voivat aina odottaa edullisia hintoja sekä nopeaa palvelua.

Peter Axelsson
Myyntijohtaja - Head of Retail, Logistics & Services Sweden, Tieto Sweden AB
puh. +46 70 602 7218, peter.axelsson[a]tieto.com

Tieto on Pohjoismaiden suurin tietotekniikan palveluyritys, joka tarjoaa täyden elinkaaren IT-palveluita. Tarjoamme myös tuotekehityspalveluita viestinnän ja sulautettujen teknologioiden alalla maailmanlaajuisesti. Vahvan toimialatuntemuksen, teknologiavision ja innovatiivisen ajattelun kautta Tieto innostaa ja haastaa asiakkaitaan löytämään uusia tapoja liiketoimintansa vauhdittamiseksi.

Tiedolla on vahva pohjoismainen perintö. Yhdistämme maailmanlaajuisen osaamisen paikalliseen läsnäoloon. Tiedon pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yrityksen palveluksessa työskentelee yli 13 000 ammattilaista lähes 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa. www.tieto.fi