Tiedon tilintarkastajan vaihtuminen

Tieto Oyj              PÖRSSITIEDOTE              29.11.2018 klo 15.35

Patentti- ja rekisterihallituksen tilintarkastusvalvonta on tänään määrännyt tilintarkastusyhteisö Deloitte Oy:n yhtiön lakisääteiseksi tilintarkastajaksi tilikaudelle 2018. Tilintarkastajan muutos astuu voimaan välittömästi. Deloitte Oy on ilmoittanut, että KHT Jukka Vattulainen toimii päävastuullisena tilintarkastajana.

PricewaterhouseCoopers Oy erosi tehtävästään, koska sillä ei ollut enää edellytyksiä toimia yhtiön riippumattomana tilintarkastajana Tomi Hyryläisen tultua nimitetyksi Tiedon talousjohtajaksi.

Tiedon 17.7.2018 julkaiseman tiedotteen mukaisesti Tomi Hyryläinen aloittaa yhtiön talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä helmikuussa 2019. Janne Salminen jatkaa siihen asti väliaikaisena talousjohtajana.

Lisätietoja

Esa Hyttinen, apulaislakiasiainjohtaja, puh. 040 766 6196, etunimi.sukunimi (at) tieto.com

Tieto Oyj

NASDAQ Helsinki

Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.

Tiedon pääkonttori sijaitsee Espoossa. Yrityksen palveluksessa työskentelee yli 15 000 ammattilaista lähes 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa. www.tieto.fi.