Tiedon uuteen rakenteeseen perustuvat vertailuluvut

Tieto Oyj        PÖRSSITIEDOTE         28.6.2019 klo 9.00

Tiedon toimintamalli on uudistettu helmikuussa 2019 julkistetun strategian mukaisesti. Uuden yksinkertaistetun toimintamallin toteutus on saatu päätökseen ja toisen vuosineljänneksen osavuosikatsauksesta (julkistetaan 19. heinäkuuta) alkaen seuraavat liiketoiminnot muodostavat Tiedon raportoitavat segmentit:

•  Digital Experience
  •  Hybrid Infra
  •  Industry Software
  •  Product Development Services

Tiedon koko vuoden 2018 sekä vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen taloudellista raportointia on oikaistu näiden muutosten pohjalta. Vertailuluvut ja kuvaukset segmenteistä löytyvät liitteestä. Lisää aineistoa on saatavissa Tiedon internetsivuilla.

Tomi Hyryläinen, talousjohtaja, puh. +358 50 555 0363, tomi.hyrylainen (at) tieto.com

Tanja Lounevirta, sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 50 321 7510, tanja.lounevirta (at) tieto.com

Tieto Oyj

NASDAQ Helsinki

Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.

Tiedon pääkonttori sijaitsee Espoossa. Yrityksen palveluksessa työskentelee noin 15 000 ammattilaista lähes 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,6 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa. www.tieto.fi