Tieto Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

Tieto Oyj        PÖRSSITIEDOTE        21.3.2019 klo 20.00

Tieto Oyj:n yhtiökokous pidettiin 21.3.2019. Yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä järjestäytymiskokouksessaan hallitus valitsi varapuheenjohtajaksi Harri-Pekka Kaukosen.

Hallitus valitsi palkitsemisvaliokunnan jäseniksi seuraavat henkilöt

• Kurt Jofs (pj)
  • Tomas Franzén
  • Johanna Lamminen
  • Endre Rangnes

sekä tarkastus- ja riskivaliokunnan jäseniksi seuraavat henkilöt

• Harri-Pekka Kaukonen (pj)
  • Timo Ahopelto
  • Liselotte Hägertz Engstam
  • Niko Pakalén.

Kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia sekä yhtiöstä että yhtiön merkittävistä osakkeenomistajista, lukuun ottamatta Timo Ahopeltoa ja Niko Pakalénia, jotka ovat riippumattomia yhtiöstä ja ei-riippumattomia merkittävistä osakkeenomistajista.

Esa Hyttinen, Apulaislakiasiainjohtaja, puh. 040 766 6196, etunimi.sukunimi (at) tieto.com

NASDAQ Helsinki

Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.

Tiedon pääkonttori sijaitsee Espoossa. Yrityksen palveluksessa työskentelee noin 15 000 ammattilaista lähes 20 maassa. Tiedon liikevaihto on noin 1,6 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ:ssa Helsingissä ja Tukholmassa. www.tieto.fi