3G Infrastructure Services valitsi TietoEnatorin PPS-projektinhallintamenetelmän

3G Infrastructure Services valitsi TietoEnatorin PPS- projektinhallintamenetelmän 3G Infrastructure Services (3GIS) valitsi projektinhallintamenetelmäkseen TietoEnatorin PPS:n (Praktisk Projektstyrning). 3GIS:llä on näin ollen käytössään hyväksi todettu menetelmä projektien hallintaan ja läpivientiin. Sopimus on voimassa kolme vuotta, ja siihen sisältyy PPS:n yrityslisenssi, menetelmän käyttöoikeudet, eri kohderyhmien koulutus sekä menetelmään liittyvä konsultointi. PPS-menetelmän kehitystyö alkoi 15 vuotta sitten, ja sitä on menestyksellisesti kehitetty ja sovellettu saatujen kokemusten perusteella. Nykyisin sitä käyttää suuri joukko sekä suuria että pieniä eri alojen yrityksiä sekä Ruotsissa että muissa maissa. TietoEnator tarjoaa PPS-koulutusta, ja pelkästään tänä vuonna koulutetaan noin 3500 henkilöä. PPS-menetelmän tärkein ominaisuus on taata projektin hallittu läpivienti. Tavoitteena on varmistaa, että projekti on asiakkaalle lisäarvoa tuottava, ja erityistä huomiota kiinnitetään projektin jäsenten tehtäviin ja vastuualueisiin. - Menetelmän vahvuus perustuu projektin kokonaisnäkemykseen ja sen sovellettavuuteen mille alalle tahansa. Olemme kovin iloisia siitä, että 3GIS, joka rakentaa operaattorien yhteisen kolmannen sukupolven matkapuhelinverkon ja vastaa sen käytöstä, on valinnut PPS:n, sanoo Elisabeth Erholt TietoEnatorin PPS-markkinoinnista. Lisätietoja: Elisabeth Erholt, markkinointi ja myynti, TietoEnator PPS, +46 708 75 91 34 sähköposti: elisabeth.erholt@tietoenator.com Mikael Saari, tietotekniikkaprojektin päällikkö, 3GIS, +46 8 410 17 454 sähköposti: mikael.saari@3gis.se TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 11.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. 3G Infrastructure Services AB on perustettu huhtikuussa 2001, ja sen omistavat mobiilioperaattorit Europolitan Vodafone AB, Hi3G Access AB ja Orange Sverige AB. Yhtiön tavoitteena on rakentaa ja ylläpitää infrastruktuuria, jonka avulla operaattorit voivat tarjota asiakkailleen UMTS-perustaisia mobiilipalveluja Tukholman, Göteborgin, Malmön ja Karlskronan ympäristössä. Toiminnan päästyä täyteen käyntiin 70 prosentilla ruotsalaisista on mahdollisuus nopeampaan viestintään yhtiön rakentaman, operaattorien verkkoihin sulautetun infrastruktuurin välityksellä. 3G Infrastructure Services AB on voimakkaassa kasvussa, ja sen henkilöstön määrän odotetaan kasvavan vuoden loppuun mennessä 100 työntekijään. TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/18/20020418BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/18/20020418BIT00670/wkr0002.pdf