Biacore valitsee TietoEnator Applications AB:n palkkajärjestelmän

Biacore valitsee TietoEnator Applications AB:n palkkajärjestelmän Biotekniikkayritys Biacore on solminut sopimuksen palkkahallintonsa ulkoistamisesta TietoEnator Applicationsin kanssa. Sopimus Lönetjänst- palkkajärjestelmän käytöstä on kaksivuotinen, ja se kattaa noin 140 työntekijää Ruotsissa. - Liikeajatuksenamme on keskittyä prosesseihin, jotka tarjoavat lisäarvoa yritykselle. Henkilöstönäkökulmasta katsoen emme voi toimia näin jos käytämme resurssejamme aikaa vievään palkkahallintoon. Se, että valitsimme juuri TietoEnator Applicationsin, johtui useista eri tekijöistä, toteaa Biacoren henkilöstöpäällikkö Anders Svenberg. - Halusimme arvostetun ja vakaan toimittajan, jolla on vahva kokemus tuotannosta ja laajat resurssit tarjota tukea sekä tulevaisuuden tuotekehitystä. Yhteistyökumppanin, jolla on samankaltainen näkemys ydinliiketoiminnastaan kuin meillä. TietoEnator Applications täytti Anders Svenbergin mukaan kaikki nämä vaatimukset. Biacore on yksi maailman johtavista yrityksistä alallaan, ja se kehittää, valmistaa ja markkinoi innovatiivisia ratkaisuja molekyylisidosten tutkimukseen ja seurantaan. Biacoren järjestelmillä on paljon sovellusalueita, ja niitä käytetään mm. bioteknologisessa perustutkimuksessa ja lääketeollisuudessa. Biacore toimii yli 30 maassa, ja vuonna 1999 sen liikevaihto oli noin 340 milj. Ruotsin kruunua. TietoEnator Applications kehittää ja toimittaa liiketoiminnan kannalta keskeisiä ratkaisuja henkilöstöresurssien tehokkaaseen kehittämiseen ja hallintaan sekä talous- ja projektihallintaan. Yrityksellä on noin 220 työntekijää Ruotsissa ja noin 1 100 muissa Pohjoismaissa. TietoEnator Applications kuuluu TietoEnator-konserniin, joka on yksi Euroopan johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalveluihin erikoistuneista palveluyrityksistä. Konsernin henkilöstömäärä on yli 10 000 ja liikevaihto yli 1,2 mrd. euroa. Lisätietoja antavat: Tomas Bergman, TietoEnator Applications, puh. +46 18 18 44 38 tai +46 703 99 71 11 sähköposti: tomas.bergman@tietoenator.com Anders Svenberg, Biacore, puh. +46 18 675700 TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/16/20000516BIT00080/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/16/20000516BIT00080/bit0002.pdf