Carl-Johan Lindfors TietoEnatorin Ohjelmistopalveluiden johtajaksi

Carl-Johan Lindfors TietoEnatorin Ohjelmistopalveluiden johtajaksi TietoEnatorin Ohjelmistopalvelut-liiketoiminta-alueen johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Carl-Johan Lindfors (43). Voimavarojen hallintajärjestelmiin erikoistunut Ohjelmistopalvelut on yksi TietoEnatorin kuudesta liiketoiminta-alueesta ja sen palveluksessa on noin 1000 henkilöä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. TIETOENATOR OYJ TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/15/20001115BIT00180/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/15/20001115BIT00180/bit0002.pdf