Edita ja TietoEnator palvelujen jakeluyhteistyöhön

Edita ja TietoEnator palvelujen jakeluyhteistyöhön Edita Publishing ja TietoEnator ovat tehneet yhteistyösopimuksen Editan lainsäädännön tietopalvelun Edilexin jakelusta TietoEnatorin ePortti - palveluliittymän kautta. Ensi vaiheessa ePorttiin tulee lakipalvelu, mikä on siellä maksutta käytettävissä 24.3.2002 saakka. Tavoitteena on viedä ePorttiin jatkossa myös muita Editan sähköisiä tuotteita. ePortti on TietoEnatorin Tietopalvelut -yksikön portaali, jonne sisällön- ja palveluntuottajat voivat tuoda omat palvelunsa loppukäyttäjille jaettavaksi. Loppuasiakas saa kaikki ePortissa olevat palvelut käyttöönsä yhdellä tunnistuksella ja sopimuksella palveluntuottajasta riippumatta. Edilex on jatkuvasti päivitettävä ajantasainen lainsäädännön tietopalvelu, joka kokoaa kaiken Suomessa julkaistun lakitiedon yhteen osoitteeseen. Palvelun sisältö koostuu ajantasaisista tietokannoista, kuten lainsäädännöstä, valtiosopimuksista, EU-lainsäädännöstä ja oikeuskäytännöstä. Mukana on myös hallituksen esityksiä, valiokuntamietintöjä, 'Eduskunnan viikko' ja 'Valtioneuvoston viikko' - julkaisut sekä paljon muuta virallistietoa. Tietokantojen lisäksi palvelussa on asiantuntijakirjoituksia, keskusteluryhmiä, tapahtumakalenteri, tietoja uutuusjulkaisuista, asiakirjamalleja, linkkejä ja opiskelijoille omat sivunsa. Uutispalvelussa eri aihealueiden asiantuntijat seuraavat jatkuvasti oman alueensa ajankohtaisia tapahtumia, kuten lainsäädäntöhankkeita ja oikeuskäytäntöä. Uutisotsikot voi halutessaan saada suoraan omaan sähköpostiinsa. ePorttiin voit tutustua osoitteessa https://eportti.tietopalvelut.com Lisätietoja palveluista: TietoEnator Oyj Tietopalvelut, Eino Styrman, puh. 09 8625 2237, eino.styrman@tietoenator.com Edita Publishing Oy, Jari Linhala, tel. +358 20 450 2426, jari.linhala@edita.fi TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 11 000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. Edita-yhtiöt on täyden palvelun viestintätalo. Viestintä on yhä useammalle organisaatiolle strateginen menestystekijä. Viestinnässä tarvitaan ratkaisuja, palveluja ja tuotteita, jotka varmistavat halutun viestin perillemenon ja samalla luovat oikeaa ja positiivista mielikuvaa yrityksestä. Edita-yhtiöitten toiminnan perimmäisenä tarkoituksena on parantaa asiakkaiden tehokkuutta, kilpailukykyä ja osaamista tyydyttämällä heidän viestinnän ja tiedonsaannin tarpeitaan luotettavasti, laadukkaasti ja ympäristöä säästäen. TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/08/20020308BIT00310/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/08/20020308BIT00310/wkr0002.pdf