Eduskunta valitsi TietoEnatorin e-learning-toimittajakseen

Eduskunta valitsi TietoEnatorin e-learning-toimittajakseen TietoEnator toimittaa syksyn 2002 aikana eduskunnan kanslian tilaaman kansanedustajien verkkopohjaisen perehdyttämissovelluksen. Sovellus sisältää verkko-opetuspaketin lisäksi teknisen perusratkaisun ja sisällön hallintajärjestelmän toimituksen. Se on kattava kokonaisuus eduskuntatyöstä, kansanedustajien käytettävissä olevista resursseista sekä kansanedustajan työn apuvälineistä. Kansanedustajien lisäksi sovellus toimii kansanedustajien avustajien sekä virkamiesten perehdyttämisvälineenä. TietoEnatorin eLearning Solutions yksikön johtajan Jussi Luukkosen mukaan toimeksianto on poikkeuksellisen haastava ja mielenkiintoinen: "Se edellyttää perusteellista käsikirjoittamista, verkko-opetuspaketin toimittamistyötä sekä ilmaisullisesti pätevää toteutusta." eLearning Solutions -yksikkö toimittaa tietoyhteiskunnan rakentamisessa tarvittavia tiedon- ja osaamisen johtamisen välineitä ja ratkaisuja. Toimitus liittyy osittain eduskunnan tiedon ja tietämyksen hallinnan hankkeeseen, jossa tarkasteltiin toiminnan kehittämistä sekä tarvittavia välineitä. Lisätietoja: Jussi Luukkonen, johtaja, TietoEnator, eLearning Solutions, puh. (09) 862 52881, jussi.luukkonen@tietoenator.com TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com Eduskunta säätää lait, päättää valtion talousarviosta sekä valvoo hallituksen ja sen alaisten viranomaisten toimintaa. Eduskunnassa on 200 kansanedustajaa, jotka valitaan vaaleilla 15 vaalipiiristä joka neljäs vuosi. Eduskunnan työtä voi seurata Internetissä osoitteessa www.eduskunta.fi TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/09/20020909BIT00570/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/09/20020909BIT00570/wkr0002.pdf