Hallituksen puheenjohtaja ja uusi varapuheenjohtaja sekä henkilöstön edustaja

Hallituksen puheenjohtaja ja uusi varapuheenjohtaja sekä henkilöstön edustaja TietoEnator Oyj:n hallitus on valinnut hallituksen puheenjohtajaksi edelleen Olof Lundin sekä varapuheenjohtajaksi Kalevi Kontisen, tietohallintojohtaja, Nokia. TietoEnator Oyj:n henkilöstö on valinnut Risto Lylyn uudeksi henkilöstöedustajaksi TietoEnatorin hallitukseen. Risto Lyly tulee Pirjo Salon tilalle. TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/26/20020426BIT01190/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/26/20020426BIT01190/wkr0002.pdf