IKEA valitsee TietoEnatorin projektinhallintamenetelmän

IKEA valitsee TietoEnatorin projektinhallintamenetelmän IKEA valitsee TietoEnatorin PPS-projektinhallintamenetelmän. Sopimuksen ansiosta IKEA saa käyttöönsä luotettavan menetelmän kansainvälisen toimintansa projektinhallinnan johtamiseen ja suunnitteluun. Globaali, kaksivuotinen sopimus kattaa PPS:n yrityslisenssin, käyttäjien koulutuksen eri maissa sekä konsulttitukea. "Olen erittäin tyytyväinen, että onnistuimme saamaan tämän sopimuksen. Uskon, että se johtaa pitkäaikaiseen ja antoisaan yhteistyöhön IKEAn kanssa", sanoo toimitusjohtajan varamies Åke Plyhm TietoEnatorista. Sekä suuret että pienet, eri alojen yritykset Ruotsissa ja muualla maailmassa ovat käyttäneet TietoEnatorin PPS-projektinhallintamenetelmää jo kymmenen vuoden ajan. Menetelmää on jatkuvasti kehitetty ja sopeutettu saatujen kokemusten perusteella. Tänä vuonna TietoEnator kouluttaa noin 3500 henkilöä käyttämään PPS-menetelmää, jonka avulla projektin työnkulun rakenne voidaan hahmottaa paremmin. Keskipisteenä on ihminen, mutta on myös tärkeää, että asiakas saa projektista parhaan mahdollisen hyödyn ja että se on kannattava. Menetelmän vahvuuksia ovat mm. sen tapa tarkastella projektia kokonaisuutena sekä sen soveltuvuus kaikille toimialoille". Lisätietoja antavat: Elisabeth Erholt, TietoEnator, puh. +46 708 75 91 34, sähköposti: elisabeth.erholt@tietoenator.com Björn Melander, TietoEnator, puh. +46 709 56 07 78, sähköposti: bjorn.melander@tietoenator.com TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/09/19/20000919BIT00180/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/09/19/20000919BIT00180/bit0002.pdf