Kilpailuviranomaisilta hyväksyntä Nokian ja TietoEnatorin yhteistyösopimuk

Kilpailuviranomaisilta hyväksyntä Nokian ja TietoEnatorin yhteistyösopimukselle Suomen kilpailuviranomaiset ovat antaneet hyväksyntänsä Nokia Networksin ja TietoEnatorin 30. elokuuta julkistamalle yhteistyösopimukselle, joka koskee matkapuhelinverkkojen tuotekehitystä. Sopimuksen mukaiset järjestelyt toteutetaan 1. lokakuuta alkaen. Tällöin aloittaa toimintansa TietoEnatorin Telecom & Media -liiketoiminta- alueelle perustettava uusi yksikkö, joka keskittyy Nokian T&K- toimintoihin. Yhteistyön osaamispohjan vahvistamiseksi tähän yksikköön siirtyy noin 300 Nokia Networksin henkilöä Suomessa. Lisätietoja antaa: TietoEnator, Pentti Heikkinen, President Telecom & Media Business Area, puh. 09 862 60780, 0400 438611 TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,1 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori sekä metsä- ja energiateollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/28/20010928BIT00580/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/28/20010928BIT00580/bit0001.pdf