Martin Sjöberg Entra AB:n vetäjäksi

Martin Sjöberg Entra AB:n vetäjäksi Martin Sjöberg on nimitetty TietoEnatoriin kuuluvan Entra AB:n toimitusjohtajaksi 3.1.2001 alkaen. Hän on aiemmin vastannut yhtiön sijoitus- ja pankkiliiketoiminnasta. Martin Sjöberg, 37, siirtyi Entran palvelukseen Mixware AB:n oston yhteydessä vuonna 1996. Hän on kehittänyt yhtiön sijoitus- ja pankkiliiketoimintaa ja vaikuttanut merkittävästi Entran kehittymiseen johtavaksi sähköisten finanssiratkaisujen toimittajaksi Euroopassa. - Sijoitus- ja pankkiliiketoiminnan rakentaminen on ollut mielenkiintoista työtä. Entran toimitusjohtajana yksi tärkeimpiä tehtäviäni on jatkaa viime vuonna hyvin alkanutta kansainvälistä toimintaamme. Markkinat Entran palveluille näyttävät Euroopassa lupaavilta ja suhtaudun luottavaisesti tulevaisuuteen, Martin Sjöberg sanoo. Entran toimitusjohtajana aikaisemmin toiminut Bo Nordlander on siirtynyt toisen työnantajan palvelukseen. Sijoitus- ja pankkiliiketoiminnan johtoon on nimitetty liiketoiminta-alueen apulaisjohtaja Fred Alpsten. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Martin Sjöberg Entra AB. Puh: +46-8-59 790 870 martin.sjoberg@entragroup.com Markkinointijohtaja Christian Schriever-Abeln, Entra AB. Puh: +46-709-790 490 csa@entragroup.com Entra on osa TietoEnatoria ja markkinoiden johtava rahoitusalan sähköisten järjestelmien toimittaja Euroopassa. Entran asiakaskunta käsittää yli 270 yritystä ja sillä on 460 työntekijää. Lisätietoja Entrasta on saatavana osoitteesta www.entragroup.com . TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/03/20010103BIT00470/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/03/20010103BIT00470/bit0002.pdf