Raision terveyskeskukselle asiakaspalvelujärjestelmä TietoEnatorilta

Raision terveyskeskukselle asiakaspalvelujärjestelmä TietoEnatorilta TietoEnator toimittaa Raision kaupungin terveyskeskukselle uuden sukupolven Effica-järjestelmän. Keskeisenä tavoitteena on kokonaisvaltaisen väestövastuuseen perustuvan sosiaali- ja terveydenhuoltotyön tukeminen, asiakaspalvelun kehittäminen sekä alueellisen yhteistyön tehostaminen ja työpaikan houkuttelevuuden lisääminen. Ratkaisu tulee palvelemaan sekä avoterveydenhuoltoa että osastonhoitoa kaikissa toimipisteissä. - Haluamme olla uuden teknologian hyödyntämisessä kehityksen kärjessä. Effica auttaa tavoitteissamme tarjota kaupunkilaisille entistä parempaa palvelua ja työntekijöillemme edistyksellinen työympäristö. Sosiaali- ja terveydenhuollon yhteinen organisaatiomme ja nyt hankittu uusi ratkaisu tarjoavat hyvän lähtökohdan potilaiden hoitoketjujen yksinkertaistamiselle, sanoo ylilääkäri Eero Vaissi. - Yhteistyön tiivistäminen ja toimintojen järkeistäminen sairaanhoitopiirin suuntaan oli myös keskeisenä järjestelmän valintakriteerinä. Effican elektroninen lähete/palaute-käytäntö tukee laboratorio- ja röntgentoimintaan sekä sairauskertomustietojen siirtymiseen liittyvää yhteistyötä Raision aluesairaalan ja Turun yliopistollisen sairaalan kanssa, Vaissi jatkaa. TietoEnator on johtava sosiaali- ja terveystoimen tietojärjestelmätoimittaja Pohjoismaissa. Konsernilla on yli 30 vuoden kokemus terveydenhuollosta ja yhteensä noin 300 asiantuntijaa ko. sektorin tehtävissä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Effica on kokonaisratkaisu, joka on kehitetty palvelemaan erikoissairaanhoitoa, perusterveydenhuoltoa ja sosiaalitoimea. Tavoitteena on antaa henkilöstölle enemmän aikaa hoitotyöhön ja tukea moniammatillista yhteistyötä niin organisaatioiden sisällä kuin alueellisestikin. Lisätietoja: Jarkko Krannila, myyntijohtaja, TietoEnator, puh. (02) 337 4634 tai 0400- 586 162, jarkko.krannila@tietoenator.com Eero Vaissi, ylilääkäri, Raision terveyskeskus, puh. (02) 434 3001, 0400 780 729, eero.vaissi@raisio.fi TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/14/20020614BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/14/20020614BIT00050/wkr0002.pdf