Ruotsalainen energiayhtiö Sydkraft uusii sopimuksensa TietoEnatorin kanssa

Ruotsalainen energiayhtiö Sydkraft uusii sopimuksensa TietoEnatorin kanssa Ruotsalainen energiayhtiö Sydkraft uusii sopimuksensa TietoEnatorin kanssa käytettyään kaksi vuotta TietoEnatorin PPS- projektinhallintamenetelmää. PPS perustuu yli viidentoista vuoden kokemukseen projektityöstä, ja sitä pidetään nykyisin yhtenä johtavista menetelmistä projektien valvonnassa ja käsittelyssä. Sydkraftilla on entisen sopimuksen mukaisesti PPS-menetelmän käyttöoikeus PPS OnLine - lisenssien kautta. Lisäksi sopimukseen sisältyvät menetelmään liittyvä ylläpito ja koulutus. - Valitsimme PPS-menetelmän alun perin siksi, että se on yksinkertainen ja helppo omaksua. Suuri etu on intranetiin asentamamme PPS OnLine - tuki, minkä ansiosta PPS:n käyttö on helppoa projektipäälliköille. Ylläpitosopimuksen ansiosta saamme myös aina käyttöömme kaikki päivitykset ja parannukset, jotka TietoEnator menetelmään tekee. PPS on hyväksi havaittu konsepti, jossa on tarkkaan harkitut toiminnot ja mallit, sanoo Christer Eriksson, Sydkraft-yhtiön tietotekniikkakoordinaattori. PPS on helpottanut projektien eteenpäin viemistä monissa yrityksissä ja organisaatioissa Ruotsissa sekä muissa maissa. Menetelmällä voidaan tehostaa projektien hallintaa ja käsittelyä, ja sitä voidaan käyttää sekä pienissä yksittäisissä projekteissa että useiden projektien samanaikaisessa hallinnassa. - PPS-menetelmä on täydellinen ja käytännöllinen konsepti, joka sisältää koulutuksen, tietoteknisen tuen ja erilaisia muita palveluja. Lisäksi asiakasta autetaan menetelmän käyttöönotossa. Sydkraft on tärkeä asiakas TietoEnatorille. Olemme erittäin iloisia siitä, että voimme jatkaa inspiroivaa yhteistyötä Sydkraftin kanssa, sanoo Inger Hjelm TietoEnator PPS:n markkinointi- ja myyntiosastolta. Lisätietoja: TietoEnator: Inger Hjelm, Marketing and Sales, TietoEnator PPS +46 8 703 65 53, +46 708 27 61 29, inger.hjelm@tietoenator.com. Per Bakseter, MD, TietoEnator Energy +4722076202, +4791369043, per.bakseter@tietoenator.com pps@tietoenator.com tai www.tietoenator.com/pps. Sydkraft: Christer Eriksson, IT Coordinator, Sydkraft AB, Group Functions IT +46 40 25 61 10, christer.b.eriksson@sydkraft.se TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/23/20020423BIT00710/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/23/20020423BIT00710/wkr0002.pdf