SkogForsk valitsee TietoEnatorin Tieto Economan

SkogForsk valitsee TietoEnatorin Tieto Economan SkogForsk valitsee TietoEnatorin Tieto Economan uudeksi talousjärjestelmäkseen. Tieto Economa täyttää parhaiten SkogForskin järjestelmälle asettamat vaatimukset. Lisäksi SkogForskilla on ennestään hyviä kokemuksia TietoEnatorista järjestelmätoimittajana. SkogForskin vaatimuksiin kuului mm. monipuolinen tilausten käsittely, josta useimmat talousjärjestelmät eivät normaalisti selviydy. Tieto Economassa tilausten ja laskujen käsittely on joustavaa ja täyttää SkogForskin vaatimukset. "Myönteiset kokemuksemme TietoEnatorista toimittajana yhdessä täysin Microsoftin standardiin perustuvan avoimen tietokantaratkaisun kanssa saivat meidät valitsemaan TietoEnatorin", sanoo hallintopäällikkö Raymond Hörnfeldt SkogForskista. Tieto Economa, joka tuotiin Ruotsin markkinoille vuosi sitten, on onnistunut hyvin ensimmäisen toimintavuotensa aikana. "Alku oli hieman hankala, mutta nyt myynti on lähtenyt käyntiin toden teolla", sanoo markkinointipäällikkö Tomas Bergman TietoEnatorista. Konseptin menestys johtuu ennen kaikkea siitä, että se on helppo ottaa käyttöön ja sen tulostustoiminnot ovat erinomaiset. Lisätietoja antavat: Tomas Bergman, TietoEnator Applications, puh. +46 18 18 44 38 tai +46 703 99 71 11 Sähköposti: tomas.bergman@tietoenator.com Raymond. Hörnfeldt, SkogForsk puh. +46 18 188510 Sähköposti: raymond.hornfeldt@skogforsk.se TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com SkogForsk on Ruotsin metsäteollisuuden tutkimuslaitos, joka saa rahoituksensa valtiolta ja metsäelinkeinolta. Instituutilla on 120 työntekijää, jotka harjoittavat tutkimustoimintaa monilla eri aloilla kuten esimerkiksi tekniikan kehitys, ympäristön- ja luonnonsuojelu, puunjalostus sekä organisaatiokysymykset. Toiminnan tavoitteena on aikaansaada Ruotsissa pitkällä tähtäimellä kannattava metsätalous, joka toimii ekologisesti terveellä pohjalla. TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/09/27/20000927BIT00860/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/09/27/20000927BIT00860/bit0002.pdf