Suuri venäläinen pankki valitsi TietoEnatorin TRANSMASTER maksukorttijärjestelmän TietoEnatorin finanssialan kansainvälinen maksukorttijärjestelmien toimittaja Tieto Konts on toimittanut TRANSMASTER@ maksukorttijärjestelmän Vnesheconombankille. TRANSMASTERin avulla pankki pystyy tarjoamaan asiakkailleen kansainvälisiä Eurocard / Mastercard maksukorttipalveluja. Vnesheconombank on Venäjän toiseksi suurin pankki ja kansainvälisen Europay International -maksukorttiorganisaation jäsen. TRANSMASTERin valinta pankin järjestelmäksi on merkittävä näyttö sen kyvystä hoitaa erittäin suuren pankin maksukorttipalveluja. TietoEnatorin TRANSMASTER@ on johtavien kansainvälisten maksukorttiorganisaatioiden (Europay, VISA, American Express ja Diners Club) sertifioima järjestelmä. TietoEnator on finanssialan johtava korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen tuottaja Pohjois-Euroopassa ja johtava maksukorttien toimittaja Itä-Euroopassa. Ryhmä toimii yli 1500 ammattilaisen voimin ja sen palvelustrategia perustuu pitkäjänteiseen kumppanuuteen asiakasyritysten kanssa. Tärkeä osa palvelua on uusiin teknologioihin perustuvien sovellusten kehittäminen ja niiden integrointi olemassa oleviin järjestelmäkokonaisuuksiin. Lisätietoa: www.tietoenator.com ja www.konts.lv. Vnesheconombank on yksi Venäjän vanhimmista ja tällä hetkellä maan toiseksi suurin pankki. Pankki hoitaa Venäjän Federaation valtionpankin tehtäviä ja hallitsee mm. entisen Neuvostoliiton ulkomaanvelkaa sekä varoja. Lisätietoa: www.veb.ru. Lisätietoja: Veli Pohjolainen Puhelin (09) 8626 2233, veli.pohjolainen@tietoenator.com Tai Jaakko Parkkinen Puhelin (09) 8626 3908, jaakko.parkkinen@tietoenator.com TIETOENATOR OYJ TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. telekommunikaatio, finanssi, julkiset palvelut, metsäteollisuus ja energia. JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/07/20000607BIT00930/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/07/20000607BIT00930/bit0002.pdf