TietoEnator antaa Euroopan komissiolle laadunvarmistukseen liittyvää konsulttiapua TietoEnator ja Euroopan komissio ovat tehneet kehyssopimuksen, jonka nojalla TietoEnator tarjoaa tietojärjestelmiin ja tietotekniikkaprosesseihin liittyviä laadunvarmistuspalveluja komissiolle viiden vuoden ajan. Sopimuksen kokonaisarvoksi on arvioitu 15,77 miljoonaa euroa. TietoEnatorin ja Euroopan komission välisen sopimuksen tavoitteena on parantaa komission tietotekniikkaprosessien laatua. Kehyssopimus yksinkertaistaa laadunvarmistuspalvelujen ostamista komission eri pääosastoille. Sopimus kattaa muun muassa seuraavat palvelut: - Tietojärjestelmien ja tietotekniikkaprosessien laatuasioita koskevat selvitykset. - Tietojärjestelmien ja tietotekniikkaprosessien laadunvarmistukseen liittyvä valmennus. - Laatuauditoinnit ja tietotekniikkaprosessien laatuarviot. "Sopimus vahvistaa tuntuvasti TietoEnatorin asemaa Euroopan komission tärkeänä yhteistyökumppanina tietotekniikan laadunvarmistukseen liittyvissä asioissa. Asiantuntemuksemme perustuu pitkäaikaiseen kokemukseen laadunvarmistukseen liittyvästä konsultointityöstä vaativissa tietotekniikkaympäristöissä", sanoo TietoEnator N.V:n johtajana Brysselissä toimiva Anne Ivanoff. Lisätietoja: Johtaja Anne Ivanoff, TietoEnator N.V., puh. +32 2 714 87 00 TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 11.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/26/20020226BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/26/20020226BIT00100/wkr0002.pdf