TietoEnator hallinnoi Metson globaalia Notes-järjestelmää

TietoEnator hallinnoi Metson globaalia Notes-järjestelmää Metso ja TietoEnator ovat sopineet Metso-konsernin Lotus Notes - järjestelmän globaalista hallinnoinnista. Lotus Notesin käyttö laajenee kattamaan koko Metson organisaation ja sen piiriin tulee noin 23.000 käyttäjää ympäri maailmaa. Metson ja TietoEnatorin useita vuosia jatkunut yhteistyö on koskenut myös Notes-palveluita. Notes on Metso-konsernin strateginen viestintäkanava ja järjestelmän piirissä toimii tuhansia liiketoimintaa tukevia sovelluksia. Metsolla on nyt yritysostojensa seurauksena tarve yhtenäistää viestintäjärjestelmät. Käyttöpalvelusopimuksen lisäksi sovittiin uusista käyttöönotoista vuoden 2002 aikana. "Luotettava, tehokas, nopea ja globaali kommunikointi on Metson liiketoiminnan perusedellytys. Metson tietoliikenneverkon, MetsoNetin, laajuus ja viestinnän volyymit edellyttävät osaavia ja joustavia yhteistyökumppaneita", toteaa Senior Vice President, CIO Ismo Platan Metsosta. "Olennaisinta sopimuksessa on, että palvelu on käytettävissä kolmella aikavyöhykkeellä aiempaa laajemmin. Tiettyjä asioita, kuten asiantuntijatukea, on saatavissa 24 tuntia vuorokaudessa keskitetysti Suomesta", sanoo johtaja Seppo Mellas TietoEnatorilta. Lisätietoja: Senior Vice President, CIO Ismo Platan, Metso-konserni, puh. 0400 424 124 Johtaja Seppo Mellas, TietoEnator Oyj, puh. 09 8626 1754 TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/26/20020826BIT00470/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/26/20020826BIT00470/wkr0002.pdf