TietoEnator ja ABB Automation yhteistyöhön dokumentaation alueella

TietoEnator ja ABB Automation yhteistyöhön dokumentaation alueella TietoEnator ja ABB ovat allekirjoittaneet aiesopimuksen, jonka mukaan osa ABB:n dokumentaatiosta siirtyy TietoEnatorin vastuulle. Kumppanuussopimus perustuu pitkäaikaiseen yhteistyöhön TietoEnatorin ja ABB:n välillä. Sopimus koskee kolmea ABB Automation Productsin divisioonaa ja noin 20 työntekijää ovat Västeråsissa ja Malmössä siirtymässä uuteen yksikköön. "Kumppanuussopimus perustuu siihen, että yhdistämme ABB:n henkilöstön ja sen ammattitaidon meidän osaamiseemme dokumentaation ja tietohallinnon alueella", sanoo Tommy Änst, joka vastaa uuden yksikön toiminnasta. "ABB on merkittävä asiakas, ja siksi olemme erittäin tyytyväisiä, että voimme käynnistää yhteistyön myös teknisen informaation alueella", sanoo johtaja Carl-Harald Andersson TietoEnatorista. Voimme tarjota asiakkaalle laajaa teknistä osaamista, ja lisäksi meillä on pitkäaikainen kokemus tietohallinnosta ja teknisestä informaatiosta. Lisätietoja antavat: Carl-Harald Andersson, johtaja, TietoEnator Teollisuus +46 8 703 6402, +46 70 535 36 01 Pentti Huusko, liiketoiminta-alueen johtaja, TietoEnator Teollisuus 09-3486 4300, 0400-508639 TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/29/20000829BIT00650/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/29/20000829BIT00650/bit0002.pdf