TietoEnator on hankkinut koko TietoEnator MASin osakepääoman

TietoEnator on hankkinut koko TietoEnator MASin osakepääoman TietoEnator Oyj on ostanut loput 49 % TietoEnator MAS GmbH:n osakkeista 1.5.2002. TietoEnator hankki 51 % MAS GmbH:n osakkeista toukokuussa 2000. TietoEnator on johtava paperi- ja kartonkitehtaiden tietojärjestelmien toimittaja Euroopassa. TietoEnator MAS vastaa TietoEnatorin metsäteollisuuden liiketoiminnasta Keski-Euroopan markkinoilla. Yhtiö työllistää yli 100 asiantuntijaa Regensburgissa ja MÜnchenissä. Kauppa vahvistaa TietoEnatorin johtavaa asemaa Saksan paperiteollisuudessa ja luo pohjaa liiketoimintojen laajentamiselle Keski-Euroopassa. Lisätietoja: TietoEnator, Sakari Ruotsalainen, johtaja, Forest, puh. 040-5116165 TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/02/20020502BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/02/20020502BIT00660/wkr0002.pdf