TietoEnator osti ElisaComin puhelinnumeroiden päivityspalvelut

TietoEnator osti ElisaComin puhelinnumeroiden päivityspalvelut TietoEnatorin Suoramarkkinointipalvelut on ostanut Elisa Com Oy:n Puhelinnumeroiden Päivityspalvelut -liiketoiminnot. Kaupassa TietoEnatorille siirtyivät Elisan koneelliset eli eräajopohjaiset puhelinnumeroiden päivityspalvelut. TietoEnator tarjoaa kattavan valikoiman suoramarkkinointiin ja asiakassuhteiden hoitoon liittyviä palveluita. Päivityspalvelun osto on osa tätä palvelukehitystä ja kasvustrategiaa. Päivitys-palvelu kattaa sekä koti- että mobiilinumeroiden päivitykset kätevästi yhdessä muiden osoitepalveluiden kanssa. Se täydentää erinomaisesti TietoEnatorin palvelutarjontaa asiakkaille, joille osoite- ja puhelinnumerotietojen ajantasaisuus on tärkeää, sekä asiakasrekisterin ylläpidon että kampanjaosoitteiden osalta. Elisan palvelu on omalla sektorillaan johtavassa asemassa. Sitä on kehitetty useiden vuosien ajan ammattimaisen asiakas- ja kampanjarekisterien päivityksen tueksi yhdessä avainasiakkaiden kanssa. Lisätietoja: TietoEnator Oyj Suoramarkkinointipalvelut, Jarmo Jokinen, puh. 040- 5479823 jarmo.jokinen@tietoenator.com TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä lähes 11.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/25/20020325BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/25/20020325BIT00110/wkr0002.pdf