TietoEnator osti Eurotime AB:n henkilöstöhallintoliiketoiminnan

TietoEnator osti Eurotime AB:n henkilöstöhallintoliiketoiminnan TietoEnator Corporation on ostanut ruotsalaisen Eurotime AB:n henkilöstöhallintoliiketoiminnan. Eurotime on työajanhallinta-, suunnittelu- ja kirjausjärjestelmiin erikoistunut yritys. Liiketoiminta siirtyi TietoEnatorille 1.1.2001, jolloin yrityksestä samalla siirtyi 40 henkeä TietoEnatorin palvelukseen. Kauppa vahvistaa TietoEnatorin Tieto Persona -tuotekonseptia. Yritysosto tukee TietoEnatorin kasvustrategiaa ja vahvistaa sen asemaa Pohjoismaiden johtavana henkilöstöjärjestelmien toimittajana. Eurotimen ohjelmistolla on nyt entistä paremmat menestymisen mahdollisuudet markkinoilla samalla, kun asiakkaille tarjottavien palveluiden kirjo monipuolistuu. TietoEnator Applications on toiminut Eurotimen järjestelmien jälleenmyyjänä jo yli 3 vuotta. Eurotimella on 450 yksityisen ja julkisen sektorin asiakasta ja sen liikevaihto ylsi viime vuonna 4,2 milj. euroon. TietoEnatorilla on henkilöstöhallinto-asiakkaita Ruotsissa noin 1 500 ja Pohjoismaissa yhteensä 13 000. TietoEnatorin henkilöstöhallintoliiketoiminnan kokonaisliikevaihto Skandinaviassa ylittää tänä vuonna 80 milj. euroa, josta Ruotsin osuus on noin 55 milj. euroa. Lisätietoja: TietoEnator Oyj, Application Services, johtaja Calle Lindfors, puh: +358-40-500 6098, carl-johan.lindfors@tietoenator.com Eurotime AB, toimitusjohtaja Thomas Pihlhagen, puh: +46-708-566240, thomas@eurotime.se TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/30/20010130BIT00120/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/30/20010130BIT00120/bit0002.pdf