TietoEnator Visan kumppaniksi CEMEA-alueen siirtyessä sirukorttitekniikkaan

TietoEnator Visan kumppaniksi CEMEA-alueen siirtyessä sirukorttitekniikkaan Visa International on valinnut TietoEnatorin kumppanikseen muutosprojektiin, jonka myötä Keski- ja Itä-Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan alueen Visa-maksukortit muutetaan yhteensopiviksi EMV- sirukorttistandardin kanssa. TietoEnatorille tämä tarkoittaa läheistä yhteistyötä Visa-yhteisön kanssa kyseisellä alueella, missä toimii yli 500 pankkia 92:ssa eri maassa. TietoEnator on yksi 11 valitusta kumppanista, jotka tarjoavat jäsenpankeille erityisosaamistaan sekä Visa-korttien että koko niihin liittyvän tapahtumaketjun siirtyessä uuteen sirukorttitekniikkaan. - TietoEnatorin osaaminen sirukortti- ja maksujärjestelmäalueella ja projektien johtamis- sekä konsultointikokemus ovat valtteja, joiden perusteella odotamme erittäin myönteisiä saavutuksia Visa- kumppanuusverkoston yhteistyöstä, toteaa TietoEnatorin varatoimitusjohtaja ja Finanssiryhmän johtaja Veli Pohjolainen. Sirukortteihin siirtyminen tarkoittaa käytännössä uusien korttien jakelua ja käyttöönottoa. EMV-standardi määrittelee yhteisen teknisen pohjan maailman kaikkien Eurocard-, MasterCard- ja Visa-maksukorttien muuttamiseksi sirupohjaisiksi. Sirukorttien käyttöönotto parantaa korttimaksamisen turvallisuutta entisestään. Lisätietoja: Veli Pohjolainen, TietoEnatorin varatoimitusjohtaja ja Finanssiryhmän johtaja (09) 8626 0670 veli.pohjolainen@tietoenator.com TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,1 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori sekä metsä- ja energiateollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00630/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00630/bit0001.pdf