TietoEnatorin johtoryhmässä tehtäväkiertoa

TietoEnatorin johtoryhmässä tehtäväkiertoa TietoEnatorin Julkinen hallinto ja terveystoimi -liiketoiminta-alueen johtaja Lars Gahnström ja Voimavarojen hallinta -liiketoiminta-alueen johtaja Carl-Johan Lindfors vaihtavat tehtäviä keskenään. Lars Gahnström on nimitetty Voimavarojen hallinnasta vastaavaksi johtajaksi ja Carl- Johan Lindfors Julkisesta hallinnosta ja terveystoimesta vastaavaksi johtajaksi 1.1.2003 alkaen. Molemmat jatkavat konsernin johtoryhmän jäseninä. - Järjestely on osa yhtiön johdon normaalia tehtäväkiertoa ja tukee uusiutumista ja osaamisen siirtoa yli yksikkö- ja maarajojen, TietoEnatorin toimitusjohtaja Matti Lehti sanoo. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Matti Lehti, TietoEnator, puh. 09- 862 62200, 0400-816 405 matti.lehti@tietoenator.com TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 12.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/21/20021121BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/21/20021121BIT00080/wkr0002.pdf