TietoEnatorin omistus Entrassa pidennetyn tarjousajan jälkeen

TietoEnatorin omistus Entrassa pidennetyn tarjousajan jälkeen TietoEnator Oyj:n ("TietoEnator") Entra AB:n ("Entra") osakkeenomistajille tekemän julkisen ostotarjouksen pidennetyn tarjousajan umpeuduttua ja TietoEnatorin B-osakkeiden konvertoinnin A-osakkeiksi toteuduttua TietoEnatorin omistus Entran osakkeista ja äänistä nousee 96,6 prosenttiin. TietoEnatorin osakkeet toimitetaan niille, jotka ovat hyväksyneet tarjouksen pidennetyn tarjousajan aikana, arviolta syyskuun 20. päivänä. Entran hallitus hakee Entran osakkeen poistamista Tukholman OM-pörssin O- listalta 18. syyskuuta 2000 lukien. Viimeinen noteerauspäivä on täten perjantai 15. syyskuuta 2000. TietoEnatorin hallitus on päättänyt vaatia Entran vähemmistöosakkeenomistajien hallussa olevien osakkeiden lunastusta. Lisätietoja: Eric Österberg, Viestintäjohtaja, TietoEnator, puh. +46 8 632 1426, GSM +46 70 590 0599 Bo Nordlander, Toimitusjohtaja, Entra, GSM + 46 709 790 759 TIETOENATOR OYJ ENTRA AB (julk) TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman arvopaperipörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/09/07/20000907BIT00020/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/09/07/20000907BIT00020/bit0002.pdf