TietoEnatorin osavuosikatsaustiedottaminen

TIETOENATOR OYJ PÖRSSI-ILMOITUS 22.7.2002 KLO 14.00 1 (1) TietoEnatorin osavuosikatsaustiedottaminen TietoEnator Oyj julkaisee toisen neljänneksen osavuosikatsauksen, 1.1. - 30.6.2002, torstaina 25. heinäkuuta 2002 klo 8.00 (Suomen aikaa). - Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille Suomessa klo 9.00 (Suomen aikaa) Hotelli Radisson SAS, kabinetti Iceland, os. Runeberginkatu 2, Helsinki. Paikalla ovat toimitusjohtaja Matti Lehti ja talousjohtaja Tuija Soanjärvi. Ilmoittautumiset Anne Sämpi, anne.sampi@tietoenator.com, puh. 09-8626 2502. - Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille Ruotsissa klo 14.00 (Ruotsin aikaa) Berns Hotellissa, Berzelii Park, Tukholmassa. Paikalla ovat toimitusjohtaja Matti Lehti, toimitusjohtajan varamies Åke Plyhm sekä viestintäjohtaja Eric Österberg. Ilmoittautumiset Therese Edehorn, therese.edehorn@tietoenator.com, puh. +46 8 632 14 11. Tilaisuus julkaistaan myös internetissä TietoEnatorin sivuilla osoitteessa www.tietoenator.com. - Puhelinneuvottelu on klo 17.00 (Suomen aikaa). Neuvottelussa ovat mukana Matti Lehti, Åke Plyhm, Tuija Soanjärvi ja Eric Österberg. Linjan varaus neuvotteluun kymmenen minuuttia ennen neuvottelun alkua palvelunumero +44 20 8781 0571. Neuvottelun tunnus on 'TietoEnator'. Halutessanne kuunnella nauhoitetta, soittakaa numeroon +44 20 8288 4459, koodi 653822. Konsernin tulostiedotteet julkaistaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Kaikki tiedotteet ilmestyvät kokonaisuudessaan TietoEnatorin Internet- palvelussa http://www.tietoenator.com heti, kun ne ovat julkisia. Lähettäjä: Viestintäjohtaja Eric Österberg, puh. +46 8 632 1426 Eric.osterberg@tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman arvopaperipörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/22/20020722BIT00340/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/22/20020722BIT00340/wkr0002.pdf