TietoEnatorin tilinpäätöstiedottaminen

TietoEnatorin tilinpäätöstiedottaminen Tilinpäätöstiedote TietoEnator Oyj julkaisee vuoden 2002 tilinpäätöstiedotteen perjantaina 14.2.2003 klo 8.00 (Suomen aikaa). Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille on klo 9.00 paikkana Hotelli Radisson SAS, kabinetti Finland, os. Runeberginkatu 2, Helsinki. Tilaisuuksia järjestetään aikaisemmasta poiketen vain yksi ja se on englanninkielinen. Paikalla ovat toimitusjohtaja Matti Lehti, toimitusjohtajan varamies Åke Plyhm, talousjohtaja Tuija Soanjärvi ja sekä viestintäjohtaja Eric Österberg. Ilmoittautumiset Anne Sämpi, anne.sampi@tietoenator.com, puh. 09-8626 2502. Tilaisuus lähetetään tosiaikaisena internetissä TietoEnatorin sivuilla osoitteessa www.tietoenator.com. Video on katsottavissa myös kokouksen jälkeen. Puhelinneuvottelu on klo 15.00 (Suomen aikaa). Neuvottelussa ovat mukana toimitusjohtaja Matti Lehti, toimitusjohtajan varamies Åke Plyhm, talousjohtaja Tuija Soanjärvi ja viestintäjohtaja Eric Österberg. Linja on varattavissa neuvotteluun kymmenen minuuttia ennen neuvottelun alkua palvelunumerosta +44 20 7162 0125. Neuvottelun tunnus on 'TietoEnator'. Nauhoituksen voi kuunnella numerosta +44 20 8288 4459, koodi 215812. Tilinpäätös ja vuosikertomus 2002 TietoEnator julkaisee tilinpäätöksen ja vuosikertomuksen - 21.2.2003 pdf-versiona internet-sivuilla osoitteessa www.tietoenator.com - 10.3.2003 painettuna. Konsernin tulostiedotteet julkaistaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Tiedotteet löytyvät TietoEnatorin Internet-palvelusta http://www.tietoenator.com. Lähettäjä: Viestintäjohtaja Eric Österberg, puh. +46 8 632 1426 Eric.osterberg@tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Helsingin pörssi Tukholman arvopaperipörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/29/20030129BIT00160/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/29/20030129BIT00160/wkr0002.pdf