Turun Puhelimelle TietoEnatorin asiakkuudenhallinnan ratkaisu

Turun Puhelimelle TietoEnatorin asiakkuudenhallinnan ratkaisu Turun Puhelin ottaa käyttöön TietoEnator Resource Managementin asiakkuudenhallinnan ratkaisun. Auriana palvelevaan LSP-konserniin kuuluva Turun Puhelin hyödyntää järjestelmää alkuvaiheessa yhtiön yritysmyynnin tukena sekä tilaus-toimitusprosessin valvonnassa. Tavoitteena on yrityksenlaajuinen kokonaisratkaisu, joka kattaa niin markkinoinnin, myynnin kuin asiakaspalvelun. Sopimus lujittaa TietoEnatorin ja Turun Puhelimen pitkäaikaista kumppanuutta. Asiakkuudenhallinta on Turun Puhelimelle strategisesti tärkeä alue. Toimiva asiakkuudenhallintajärjestelmä varmistaa kilpailukyvyn telealan kiristyvillä markkinoilla. "Laajan kartoituksen jälkeen valitsimme TietoEnatorin sen projektiosaamisen ja yhteistyökyvyn sekä tarpeisiimme sopivan ratkaisun ansiosta", perustelee kehityspäällikkö Jukka Laivonen Auria Turun Puhelimesta. "Sopimus vahvistaa rooliamme Turun Puhelimen ydinprosessien ja liiketoiminnan kehittämisessä", painottaa TietoEnator Technologyn toimitusjohtaja Marketta Jylhä. Amerikkalaisen Onyxin ratkaisuun pohjautuva asiakkuudenhallintajärjestelmä on joustavasti integroitavissa yrityksen muihin järjestelmiin. Se yhdistää organisaation resurssit yhdensuuntaiseksi voimaksi ja antaa työvälineet myyntityön ohjaukseen, markkinoinnin tietokantojen hallintaan, asiakastukeen sekä sähköiseen kaupankäyntiin. Asiakkaan tunteminen avaa markkinoinnille, myynnille ja asiakaspalvelulle uusia mahdollisuuksia. Asiakkuudenhallinta (CRM, Customer Relationship Management), henkilöstö, talous ja informaationhallinta ovat organisaation neljä avainresurssia, joiden sovelluksiin ja ratkaisuihin TietoEnator Resource Management on keskittynyt. Avainresurssien tehokas hallinta nousee lähivuosina entistä strategisemmaksi kysymykseksi ja johtamisen keskeiseksi alueeksi. Lisätietoja: TietoEnator Technology Oy, toimitusjohtaja Marketta Jylhä, puh. +358 9 8626 0936, marketta.jylha@tietoenator.com Turun Puhelin Oy, kehityspäällikkö Jukka Laivonen, puh. +358 2 262 1450, jukka.laivonen@auria.fi, TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Yhtiön liikevaihto on 1,1 miljardia euroa ja henkilöstön määrä yli 10.000. TietoEnator konsultoi, suunnittelee ja hoitaa asiakkaidensa liiketoiminnan ydinjärjestelmiä verkottuvassa maailmassa. Palvelut perustuvat syvään asiakastoimialojen ja viimeisimmän tietotekniikan osaamiseen. www.tietoenator.com Auriana palveleva LSP-konserni on liikevaihdoltaan Suomen kolmanneksi suurin tietoliikennekonserni. Etelä-Suomen alueella toimivan konsernin keskeisiä palveluja ovat kiinteät ja langattomat tele- ja tietoliikenneyhteydet, internet-palvelut, laajakaistaiset tiedonsiirtoratkaisut, sähköisen asioinnin ratkaisut, matkaviestinnän palvelut sekä turvapalvelut. Loimaan Seudun Puhelin Oy:n ja Turun Puhelin Oy:n Auriashopien lisäksi konserni palvelee asiakkaitaan Expert- kodinkonemyymälöissä Helsingissä (Veikon Kone Oy), Tampereella (Sähkötaso Oy) ja Turussa (Turun Konemyynti Oy). Konsernin liikevaihto on 850 miljoonaa markkaa ja sen palveluksessa on 750 osaajaa. www.auria.fi TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/18/20011218BIT00010/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/18/20011218BIT00010/bit0002.pdf