Verdandi valitsee Entran SYSTEM10-varainhallintajärjestelmän

Verdandi valitsee Entran SYSTEM10-varainhallintajärjestelmän Turkulainen vakuutusalan konserni Verdandi-yhtiöt on valinnut Entran System10:n varainhallintajärjestelmäkseen. Entra tarjoaa kokonaisvaltaisen varainhallintaratkaisun, joka kattaa sekä valuuttakaupan että osake- ja rahamarkkinat. Entra on kehittänyt Verdandin tarpeiden pohjalta osakemoduulin, joka tuodaan markkinoille Verdandi-yhtiöille tehtävän toimituksen yhteydessä. Entran System10-varainhallintajärjestelmä on järjestelmä, joka kattaa kaikenlaisen kaupan markkinoilla, aina osakekaupasta kaikkein harvinaisimpiin rahamarkkinajohdannaisiin. System10- varainhallintajärjestelmän toimittaa Entra System10. "Verdandille tehty System10-toimitus vahvistaa entisestään Entran asemaa pohjoismaisilla markkinoilla. Tämä toimitus on myös ensimmäinen vakuutusalan toimitus, jossa asiakkaalle asennetaan uusi osakemoduuli," sanoo Entra System10:n toimitusjohtaja Mats Kornö. Verdandi-yhtiöiden pääkonttori ja varainhallintatoiminnot sijaitsevat Turussa. Konserniin kuuluu mm. Eläkevakuutusosakeyhtiö Verdandi ja Henkivakuutusosakeyhtiö Verdandi. Verdandi on itsenäinen, luotettava ja vakaavarainen vakuutusalan konsernin, joka on tarjonnut vakuutuspalveluita suomalaisille lähes sadan vuoden ajan. Verdandin palveluverkosto, joka koostuu 25 omasta palvelupisteestä, kattaa koko maan. Verdandi-yhtiöt on yksi Suomen vakavaraisimmista vakuutusyhtiöistä, ja sen tavoitteena on monipuolinen sijoitusstrategia. Lisätietoja antavat: Mats Kornö, Entra AB, Toimitusjohtaja, Entra System10 Puh: +46 40 17 48 85, mats.korno@entragroup.com Bo Nordlander, Entra AB, Toimitusjohtaja Puh: +46 8 597 90 759, bo.nordlander@entragroup.com TietoEnator on yksi johtavista korkean jalostusarvon tietotekniikkapalvelujen toimittajista Euroopassa. Henkilöstön määrä on yli 10.000 ja liikevaihto 1,2 miljardia euroa. TietoEnatorin palveluja ovat konsultointi, tietojärjestelmien kehittäminen ja integrointi, käyttö ja verkonhallinta, asiakkaiden tuotekehityspalvelut sekä ohjelmistopalvelut. Palvelut perustuvat vahvaan asiakastoimialojen tuntemiseen ja tekniseen osaamiseen. Keskeisiä asiakastoimialoja ovat mm. tietoliikenne, finanssi, julkinen sektori ja metsäteollisuus. www.tietoenator.com TIETOENATOR OYJ JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/18/20001218BIT00290/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/18/20001218BIT00290/bit0002.pdf