TietoEVRY:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

TietoEVRY Oyj PÖRSSITIEDOTE 16.12.2019, klo 15.00

TietoEVRY:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

Tieto Oyj:n ja EVRY ASA:n välisen sulautumisen täytäntöönpanon 5.12.2019 jälkeen TietoEVRY Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano tarkistettiin 9.12.2019 suomalaiseen, norjalaiseen ja ruotsalaiseen osakasluetteloon merkittyjen omistusten perusteella.

TietoEVRY:n osakkeenomistajien nimitystoimikunta koostuu neljästä suurimipien osakkeenomistajien nimeämästä jäsenestä ja yhtiön hallituksen puheenjohtajasta. Osakkeenomistajat, jotka halusivat osallistua toimikuntatyöskentelyyn, nimesivät seuraavat jäsenet:

Gabriele Cipparrone, osakas, Apax Partners LLP,
Martin Oliw, osakas, Cevian Capital AB
Petter Söderström, sijoitusjohtaja, Solidium Oy
Mikko Mursula, sijoitusjohtaja, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja
Tomas Franzén, hallituksen puheenjohtaja, TietoEVRY Oyj.

Suurimman osakkeenomistajan nimeämä jäsen toimii nimitystoimikunnan puheenjohtajana, ellei toimikunta toisin päätä.

Tieto Oyj:n varsinainen yhtiökokous 2010 päätti perustaa toistaiseksi voimassaolevan osakkeenomistajien nimitystoimikunnan. Toimikunnan tehtävänä on valmistella hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten valintaan ja palkitsemiseen liittyvät ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle. Toimikunnan työjärjestys on nähtävillä yhtiön internet-sivuilla.

Lisätietoja:

Esa Hyttinen, apulaislakiasiainjohtaja, puh. 040 766 6196, etunimi.sukunimi (at) tieto.com

NASDAQ Helsinki
Oslo Børs
Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.

Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90:ssä maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.com