• Tiimari/

TIIMARI AVAA TÄNÄÄN UUDEN KONSEPTIN MUKAISEN MYYMÄLÄNSÄ HELSINGIN RUOHOLAHTEEN

Report this content

Suomen johtava askarteluun, lastenjuhlaan ja kodin somistamiseen erikoistunut vähittäiskauppaketju, Tiimari, avaa tänään neljännen uuden konseptin mukaisen myymälänsä Helsingin Ruoholahteen.

Aikaisemmat vastaavat täysin uudistetut myymälät on avattu Vantaalle Jumbon kauppakeskukseen, Raision Myllyyn ja Hyvinkään Willan kauppakeskukseen. Tiimarin uusi myymäläkonsepti liittyy yhtiön liiketoimintastrategiaan, jonka tavoitteena on vahvistaa yhtiön kilpailukykyä erikoistavarakaupan markkinoilla.

Uutta myymäläkonseptia pilotoitiin kevään 2012 aikana kolmessa eri kauppakeskuksessa Suomessa. Pilotoinnin positiivisten asiakaspalautteiden ja tulosten perusteella yhtiössä tehtiin päätös myymäläkonseptin levittämisestä vuosien 2012-2014 aikana Tiimarin kauppakeskusmyymälöihin.

Uusi myymäläkonsepti on suunniteltu erityisesti kauppakeskuksissa sijaitseviin myymälöihin. Konseptin tavoitteena on luoda trendikäs, värikylläinen ja moderni myymälä, jossa on kodinomainen ja lämmin tunnelma. Myymäläratkaisuissa on kiinnitetty erityistä huomioita asioinnin helppouteen.

Tiimarilla on Helsingin Ruoholahden myymälän jälkeen 195 myymälää, joista 176 myymälää Suomessa sekä 19 myymälää Baltiassa.

Lisätietoja antavat:

Tiimari Retail Oy:n kaupallinen johtaja Veijo Heinonen, puh. 040 5037554 sekä

Tiimari Oyj:n toimitusjohtaja Niila Rajala, puh. 03 812 911.

Lisätietoja:

Veijo Heinonen