Tiimari lanseeraa uuden Juhla-konseptin

Report this content

Tiimari tuo markkinoille uuden Juhla-konseptin tarjoten asiakkailleen yhdestä ja samasta paikasta kaiken tarpeellisen onnistuneiden juhlien järjestämiseen. Valikoima sisältää leivonta-, kattaus-, koristelu- ja lahjatuotteita niin lasten kuin aikuistenkin juhliin. Ainutlaatuisen valikoimasta tekee se, ettei tuotteita ole tässä laajuudessa saatavilla muualta Suomesta.

Konseptin myötä Tiimari aloitti yhteistyön maailman suurimman juhlatuotteita valmistavan yhdysvaltalaisen Amscan International, Ltd:n kanssa, jolla on yli 60 vuoden kokemus juhlaliiketoiminnasta. Amscanilla on yli tuhat omaa Party City-juhlamyymälää Yhdysvalloissa. Kansainvälinen yhteisyökumppani mahdollistaa Tiimarin edelläkävijyyden Suomen juhlatuotemarkkinoilla. Amscanin juhlatuotteiden lisäksi myymälöiden tuotevalikoimaa on täydennetty myös muilla juhlatuotteilla. Myymälöihin on rakennettu palvelutiskit, joista saa heliumilla täytettyjä ilmapalloja erityyppisiin juhliin. Pallot eivät rajoitu lasten malleihin, vaan tarjolla on laaja valikoima huumori-, hää- ja onnittelupalloja. Erikoisuutena valikoimasta löytyvät soivat foliopallot. Ilmapalloyhteistyökumppanina on alan johtava suomalainen toimija Ilmapallokeskus Balloon Center Oy. Ensimmäiset juhlamaailma-pilottimyymälät avattiin helmikuussa Helsingin Kaivopihan ja Viikin sekä Vantaan Tammiston ja Turun Skanssin Tiimareihin. Kaivopihan Tiimarin valikoimaa laajennettiin myös Confetin herkullisilla leivonta- ja makeistarvikkeilla. Erilaisten kakku- ja muffinssivuokien lisäksi valikoimassa on konvehti- ja pikkuleipämuotteja, sokerimassoja sekä paljon erilaisia syötäviä koristeita kakkujen koristeluun. Tiimari laajentaa juhla-konseptiaan vaiheittain kevään ja kesän aikana koko ketjuun. Suurimpiin myymälöihin tulee lähes puolet myymälän pinta-alasta kattava juhlamaailma ja pienempiin suppeampi juhlaosasto.

Avainsanat: