• Tiimari/

TIIMARI ON AVANNUT UUDEN KONSEPTIN MUKAISEN MYYMÄLÄNSÄ KAUPPAKESKUS KAMPPIIN HELSINKIIN

Report this content

Suomen johtava askarteluun, lastenjuhlaan ja kodin somistamiseen erikoistunut vähittäiskauppaketju, Tiimari, avasi viime lauantaina 1.9. kuudennen uuden konseptin mukaisen myymälänsä kauppakeskus Kamppiin Helsinkiin.

Aikaisemmat vastaavat täysin uudistetut myymälät on avattu Vantaalle Jumbon kauppakeskukseen, Raision Myllyyn, Hyvinkään Willan kauppakeskukseen, Helsingissä Ruoholahden kauppakeskukseen sekä viimeisin Espooseen Sellon kauppakeskukseen. Tiimarin uusi myymäläkonsepti liittyy yhtiön liiketoimintastrategiaan, jonka tavoitteena on vahvistaa yhtiön kilpailukykyä erikoistavarakaupan markkinoilla.

Uutta myymäläkonseptia pilotoitiin kevään 2012 aikana kolmessa eri kauppakeskuksessa Suomessa. Pilotoinnin positiivisten asiakaspalautteiden ja tulosten perusteella yhtiössä tehtiin päätös myymäläkonseptin levittämisestä vuosien 2012-2014 aikana Tiimarin kauppakeskusmyymälöihin.

Uusi myymäläkonsepti on suunniteltu erityisesti kauppakeskuksissa sijaitseviin myymälöihin. Konseptin tavoitteena on luoda trendikäs, värikylläinen ja moderni myymälä, jossa on kodinomainen ja lämmin tunnelma. Myymäläratkaisuissa on kiinnitetty erityistä huomioita asioinnin helppouteen.

Lisätietoja antavat:

Tiimari Retail Oy:n kaupallinen johtaja Veijo Heinonen, puh.040 5037554.

Tiimari Oyj:n toimitusjohtaja Niila Rajala, puh. (03) 812 911