Bloggaaja Caisa K. kokoaa oman kartan Tikkurilan väreistä

Gloria Blog Awards -kilpailussa vuoden 2013 kauneimpana sisustusblogina palkittu Caisa K. ihastuttaa kauniilla kuvillaan ja ytimekkäällä tekstillään. Ruotsiksi kirjoittava Camilla Klemets on saanut myös vankan suomenkielisen seuraajakunnan. Hän tekee vuonna 2014 oman Caisa K. -värikartan valitsemalla joka kuukaudelle oman värin Tikkurilan kokoelmista. Uusi väri julkaistaan kuukausittain Tikkurilan www-sivuilla ja Facebook-ryhmässä.

Tammikuun väri oli Talvi V503 Tikkurilan Tunne väri -kartasta. Camilla kertoo siitä seuraavasti: – Valkoinen on usein pohjana sisustuksessani. Se luo valoa ja tilan tunnetta ja minusta valkoinen on hyvä pohja monenlaiselle sisustukselle. Pidän puhtaista, valkoisista sävyistä.

Helmikuun väriksi Camilla Klemets valitsi sävyn Mustamarja 3444, joka löytyy Tikkurilan Kuultavat sisävärit -kartasta. – Inspiroidun taas kerran luonnosta. Nyt minua kiehtovat erityisesti kaikki kontrastit. Puiden ja pensaiden tummista, paljaista oksista tulee kauniita taideteoksia, ja ne ovat jännittävä kontrasti muuten valkoista maailmaa vasten. Paljaista oksista saamani innoituksen vuoksi valitsin helmikuun väriksi tummanruskean sävyn, Camilla perustelee valintaansa.

Samalla kun bloggaaja valitsee värin, hän myös käyttää tuota väriä sisustuksessa tai ympäristössään. Hän oli käsitellyt Mustamarja-värisellä Kiva-kalustelakalla vanhan oven, joka sai uuden elämän pöytänä. Camilla Klemets kertoo: – Niin kuin puiden tummista oksista syntyy kaunis kontrasti liidunvalkoista lunta vasten, syntyy tästä tummanruskeasta pöydästä ihana kontrasti huoneen valkoista taustaväriä vasten.

Gloria Blog Awards (GBA) on Hill and Knowlton Finland Oy:n suunnittelema konsepti, jossa palkitaan parhaimmat ruoka-, sisustus- ja tyylibloggaajat. GBA järjestetään yhdessä mediakumppani Sanoma Magazines Finlandin lehtien Gloria, Glorian Ruoka & Viini sekä Glorian Koti ja Glorian Antiikki kanssa, joiden toimitusten edustajat myös isännöivät gaalatilaisuutta. Tikkurila Oyj on ollut mukana palkitsemassa bloggaajia sisustussarjassa.

Hanna Korpela, suunnittelupäällikkö, markkinointiviestintä, BU Finland

Puh. 020 191 2141, matkapuh. 0400 612 559

S-posti hanna.korpela(at)tikkurila.com

www.tikkurila.fi/kotimaalarit