Doty Horn bloggaa Milanon ja New Yorkin messuista Tikkurilan nettisivuilla

Amerikkalainen trendiguru ja Tikkurilan yhteistyökumppani Doty Horn esittelee The ColorVoyant® Watch -blogissaan parhaita paloja kolmesta eri tapahtumasta: Milanon design-viikolta sekä kansainvälisiltä huonekalumessuilta (ICFF 2013) ja Wanted Design -tapahtumasta New Yorkissa.

Blogikirjoituksen ensimmäisessä osassa ovat esillä tärkeät suunnittelijalahjakkuudet ympäri maailmaa. Raportti löytyy englanniksi osoitteesta Design Talents Watch.

Toisessa osassa Horn keskittyy uusiin design-konsepteihin, jotka hän nimeää seuraavasti: Origami, Wave, Food, Blur, After Image, String Art, Outlining and Dimension. Raportti löytyy englanniksi osoitteesta Design Concepts Watch.

Alkusyksystä julkaistavan messuraportin kolmannen osan aiheena ovat materiaalit, tekstuurit ja värit. Tiedossa on lisää trendejä!

Arja Schadewitz, markkinointiviestintä, ammattilaiset

Puh. (09) 8577 2475, matkapuh. 040 518 0059

S-posti arja.schadewitz(at)tikkurila.com

Jos yllä olevat linkit eivät toimi, kopioi nämä osoitteet selaimeesi:

Kuva: Doty Horn

Jos yllä oleva linkki ei toimi, kopioi tämä osoite selaimeesi:

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi