• Tikkurila/

Pidempää käyttöikää vanhoille kaakeleille: Tikkurila tuo myyntiin sävytettävän Luja Ceramic Tiles -kaakelimaalin

Tikkurilan keraamisille seinälaatoille tarkoitettu Luja Ceramic Tiles -kaakelimaali tekee remontoimisesta kustannustehokasta. Toisin kuin useimmat markkinoilla olevat kaakelimaalit, Tikkurilan Luja Ceramic Tiles voidaan sävyttää haluttuun värisävyyn ja sitä käytetään ilman edellistä pohjamaalia.

Keittiön tai kylpyhuoneen kaakeleiden päivittäminen uuteen kuosiin onnistuu nyt vaivattomasti Luja Ceramic Tiles -kaakelimaalilla. Käyttövalmis, vesiohenteinen tuote soveltuu kodin keraamisille seinälaatoille kuivissa ja kosteissa tiloissa, kuten kylpyhuoneissa ja keittiöissä, sekä vähäiselle rasitukselle joutuvien kuivien tilojen lattioille kuten wc-tiloihin.

Luja Ceramic Tiles -kaakelimaalilla maalattu pinta kestää erinomaisesti toistuvaa kuumaa ja kylmää vesirasitusta sekä shampoita ja yleispuhdistusaineita. Puolihimmeä pinta hylkii likaa ja on helppo pitää puhtaana.

Sävytettävissä tuhansiin sisäväreihin

Luja Ceramic Tiles -kaakelimaali tuo mahdollisuuden valita omaan sisustukseen parhaiten sopiva sävy tai kokeilla jotain aivan uutta. Kaakelimaali on sävytettävissä Tikkurilan kaikkiin sisämaalikarttojen sävyihin, kuten Deco Gray- tai Symphony-värikarttoihin tai esimerkiksi Tunne Väri -värikartan 216 sävyyn. Kaakelimaalia voi myös hyvin käyttää sellaisenaan.

Luja Ceramic Tiles on sertifioitu M1-ympäristömerkillä, joka on rakennusmaalien paras päästöluokka. Kaakelimaalia on saatavilla kahdessa pakkauskoossa (0,9 l ja 2,7 l) Tikkurilan jälleenmyyjiltä Suomessa helmikuun 2022 aikana. Tikkurilan tuotteita myyvät maali- ja rauta­kaupat löydät osoitteesta tikkurila.fi/kauppahaku. Ceramic Tiles -kaakelimaalin tuoteselosteeseen pääset tutustumaan tästä: https://tikkurila.fi/tuotteet/luja-ceramic-tiles.

Valokuvat:

Tuotteeseen liittyviä valokuvia on ladattavissa Tikkurilan kuvapankista: https://imagebank.tikkurila.com/pincollection.jspx?collectionName=%7B512f5533-a0bb-4f31-bb0c-9da1ba708d51%7D

Heidi Hirvelä, markkinointipäällikkö, Tikkurila
heidi.hirvela(at)tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Yhdessätoista maassa toimivat 2 400 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 582 miljoonaa euroa vuonna 2020. Kesäkuusta 2021 lähtien Tikkurila on ollut osa PPG:tä. www.tikkurilagroup.fi