The ColorVoyant® Watch 2.0 – Tikkurila jatkaa trendiblogi-yhteistyötä

Tikkurilan viime vuonna alkanut blogiyhteistyö amerikkalaisen trendiguru Doty Hornin kanssa jatkuu. Horn esiintyy usein muotoilualan messuilla ja kommentoi trendejä eri medioissa. Hänen bloginsa, The ColorVoyant® Watch,esittelee alan tärkeimpien messujen antia sekä suunnittelijalahjakkuuksia eri puolilta maailmaa. Hän havainnoi design- ja väritrendejä ja valitsee niihin sopivia sävyjä Tikkurilan värikokoelmista silloin kun se on mahdollista. Tämän vuoden ensimmäinen blogikirjoitus löytyy englanniksi osoitteesta Underground_Trends.

Doty Hornia kiinnostavat laajasti muotoilun eri osa-alueet: suunnittelijat, trendikonseptit ja väritrendit. Tämänkertaisen blogikirjoituksen aiheena ovat Underground Trends ("maanalaiset trendit"), aktiiviset pohjavirrat, joita on kaikkialla ympärillämme. Doty Horn haluaa innostaa lukijoitaan raaputtamaan pintaa syvemmältä ja ymmärtämään, mitä on pinnan alla ja mikä synnyttää trendejä. Suunnittelijana Horn sanoo kuuntelevansa silmillään. Hän on jakanut maanalaiset trendit viiteen alaryhmään: Post-Oil Era ("öljynjälkeinen aika"), Force of Nature ("luonnonvoima"), Cloud Sourcing ("pilviäly"), Saving Face ("kasvojen pelastaminen") ja Power in Numbers ("joukkovoima").

Tänä vuonna Tikkurila julkaisee vielä kolme Doty Hornin blogikirjoitusta, jotka tutkivat tulevia trendivaikutteita ja niiden ilmentymiä. Toisessa bloggauksessa tarkastellaan Milanon design-viikon ja Euroluce-valaistusnäyttelyn kohokohtia sekä vieraillaan kansainvälisillä huonekalumessuilla (ICFF) ja Wanted Design -tapahtumassa New Yorkissa. Kolmannessa kurkistetaan vuoden 2015 trendeihin, ja neljäs kirjoitus käsittelee tekstuureja materiaaleissa ja väreissä.

Doty Horn johtaa perustamaansa, Suur-New Yorkin alueella toimivaa ColorVoyant® LLC -yhtiötä, joka harjoittaa B2B-yrityksille suunnattua näkemyksellistä värimarkkinointia. Hänen mukaansa väri on eniten ostopäätöksen vaikuttava tekijä kaikkialla maailmassa. Hornilla on vuosikymmenien kokemus muotoilualalta, ja viimeksi hän on toiminut väreistä ja designista vastaavana johtajana Benjamin Moorella®, joka on USA:n ja Kanadan johtavia maaliyhtiöitä.

Arja Schadewitz, markkinointiviestintä, ammattilaiset

Puh. (09) 8577 2475, matkapuh. 040 518 0059

S-posti arja.schadewitz(at)tikkurila.com

Jos yllä oleva linkki ei toimi, kopioi tämä osoite selaimeesi:

Kuvia: Doty_Horn_1_2013

Jos yllä oleva linkki ei toimi, kopioi tämä osoite selaimeesi: