Tikkurila esittelee funktionaalisia pinnoitteita Väri&Pinta-messuilla

Maalauksen ja pintakäsittelyn ammattilaiset kohtaavat Väri ja Pinta -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 18.–20.11.2015. Katso tarkempi aikataulu ja ohjelma täältä.

Tikkurila Oyj esittelee osastollaan 6h119 uusia ratkaisuja ulko- ja sisäseiniin sekä kattoihin ja lattioihin: funktionaaliset Drytech-pinnoitteet, Temafloor-lattiapinnoitteet, tuulettuva Finngard-levyrappaus ja Cembrit Structure Design -julkisivulevyjen pinnoitusjärjestelmä. Asiantuntijamme keskustelevat mielellään parhaista tuotteista ja menetelmistä kuhunkin kohteeseen.

Funktionaaliset Drytech-tuotteet tarjoavat ammattilaisille, teollisuudelle ja kuluttajille kestäviä ja helppokäyttöisiä ratkaisuja kosteus-, home-, melu- ja asbestiongelmiin. Temafloor-tuotteiden valikoimaan kuuluu lakkoja, maaleja, pinnoitteita ja massoja erilaisiin käyttö- ja rasitusolosuhteisiin tarkoitetuille betonilattioille. Tuulettuva Finngard-levyrappausjärjestelmä soveltuu sekä uudiskohteisiin että korjattaviin julkisivuihin. Cembrit Structure Design -kuitusementtilevyyn on nyt saatavilla kolme uutta värisävyä, joiden innoittajana ovat olleet metallit.

Keskiviikkona 18.11.2015 klo 12.00–12.30 ohjelmassa on Tikkurilan Jarkko Mattilan esitys Roiskeita – pinnoitetrendejä maailmalta ja kotimaasta 6-hallin Piazzalla.

Matti Kumpulainen, myyntipäällikkö, projektimyynti, BU Finland, Tikkurila Oyj

Puh. 020 191 2047, matkapuh. 040 705 5851

S-posti matti.kumpulainen(at)tikkurila.com

www.tikkurila.fi/ammattilaiset, www.tikkurila.fi/drytech