Tikkurila esittelee uuden Lastu Hirsimaalin Kevätmessuilla

Tikkurila Oyj on mukana Kevätmessuilla Helsingin Messukeskuksessa 4. – 7.4.2019. Tapahtumassa on esillä monipuolisesti ulko- ja sisämaalaukseen liittyviä tuotteita. Tikkurilan osasto 3e31 sijaitsee hallissa 3.

Lehdistötiedote 2.4.2019 klo 9:00

Talon ja pihapiirin ulkopinnat kestävät aikaa ja säilyttävät arvonsa pitkään, kun ne on käsitelty oikeilla tuotteilla ja pintakäsittelyllä. Tikkurila esittelee osastollaan kotimaisia, huippuluokan säänkeston omaavia maaleja, pinnoitteita, kuullotteita ja puuöljyjä. Tuotteet soveltuvat talon ulkopintojen, terassien, pihakivien ja puisten piharakenteiden käsittelyyn.

Ensiesittelyssä Lastu Hirsimaali

Tikkurilan sisämaalien tuotevalikoima on täydentynyt Lastu Hirsimaalilla, joka on kehitetty uusien ja vanhojen hirsiseinien käsittelyyn. Tuote kuuluu parhaimpaan rakennusmateriaalien päästöluokkaan M1 ja täyttää Joutsentalokriteerit.

Lastu Hirsimaalin tärkeimpiä ominaisuuksia ovat:

•  Estää oksien ja puun kellastumien läpilyöntiä tehokkaasti
  •  Antaa puulle hengittävän ja peittävän suojan
    •  Erillistä pohjamaalia ei tarvita
    •  Hyvin vesihöyryä läpäisevä
    •  Säilyttää puun luontaisen kyvyn tasata ilmankosteutta sisätiloissa
    •  Mahdollistaa vaaleat värit myös tummuneelle hirrelle

Tutustu Lastu Hirsimaaliin: tikkurila.fi/lastuhirsimaali

Työnäytöksiä ja kilpailu messukävijöille

Tikkurila järjestää osastollaan kilpailun, jossa voittaja saa palkinnoksi 50 litraa haluamiaan sisä- ja ulkomaaleja. Kilpailuun osallistuminen edellyttää, että osallistuja täyttää sähköisen kilpailulomakkeen paikan päällä ja kertoo oman lempivärinsä Tikkurilan Puutalot-värikartan sävyistä. Värit ovat nähtävillä osaston takaseinällä, josta saa ottaa mukaansa puisen pintanäytemallin suosikkiväristään.

Tikkurilan Maalilinjan asiantuntijat pitävät päivittäin työnäytöksiä näyttelyalueen massalavalla. Vinkkejä saa terassin käsittelyyn ja huoltoon täysin uudenlaisella, erikoispigmentoidulla ja UV-suojatulla Valtti Plus Terassiöljyllä. Toisena aiheena on sokkelin suojaus ja talon viimeistely patentoidulla Yki Aitokivellä, joka on louhittu suomalaisesta luonnonkivestä.

Heidi Hirvelä, markkinointipäällikkö, b-to-c, Suomi
heidi.hirvela(at)tikkurila.com, matkapuh. 040 776 5882

www.tikkurila.fi

Kuvia: Lastu Hirsimaali https://imagebank.tikkurila.com/Login.jsp?colID=NXWK2CMi

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.