Tikkurila esittelee vuoden 2016 trendivärit

Uusi väri kodissa herättää tunteita ja tuo sisustukseen kaivattua vaihtelua. Tikkurila Oyj:n uusin inspiraatio-opas Color Now 2016 kertoo vuoden mielenkiintoisimmat sisustusvärit. Upeat, syvät sävyt ottavat tilaa harmailta ja innoittavat uuteen.

Color Now -opas esittelee myös vuoden 2016 värin. Se on vihreä Vuono, M442.

– Vuono hehkuu syvän salaperäisenä, ekologisen elämäntavan innoittamana. Se on orgaaninen, dramaattinenkin, samalla kuitenkin maanläheinen ja kotoisa. Näytämme, miten ihanaa syvän vihreää voi käyttää isoina pintoina seinissä, ja miten se sopii upeasti sisustuksen pienempiin yksityiskohtiin, kertoo Tikkurilan designpäällikkö Marika Raike.

Color Now -opas on saatavilla maalia myyvistä liikkeistä. Oppaan väreihin voi tutustua myös osoitteessa www.tikkurila.fi/colornow ja kokeilla niitä valmiisiin sisustuskuviin Tikkurilan ColorUP!-värisuunnitteluohjelmalla.

Color Now -oppaan värit voidaan sävyttää kaikkiin Tikkurilan sisämaaleihin. Kotimaalari löytää Tikkurilan Tunne Väri™ -värilastut kaikista maalia myyvistä liikkeistä kautta maan.

Aina oikea sävy

Tikkurilan varikarttojen valmistuksessa käytetään aitoa maalia ja samoja väripigmenttejä kuin Tikkurilan sisustusmaalien sävytyksessä. Siksi voimme taata, että valitsemasi sävy toistuu kaikissa valaistusolosuhteissa juuri samanlaisena kuin värilastussa.

Nauti näkemästäsi, suunnittele ja maalaa oma värillinen tunnelmasi!

Marika Raike, designpäällikkö, Brand Management, Tikkurila Oyj

Puh. 020 191 2149, matkapuh. 040 584 3353