Tikkurila ja Ramirent julkistavat yhteistyökampanjan Oma Koti -messuilla

Kevään tärkein rakentamisen, remontoinnin ja asumisen tapahtuma Oma Koti -messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 3.–6.4.2014. Messujen yhteydessä julkistetaan Tikkurila Oyj:n
ulkomaalikampanja, joka tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden vuokrata Ramirentin alumiinitelineitä tai henkilönostimia puoleen hintaan näiden ostaessa vähintään 50 litraa Tikkurilan puutalomaaleja.

Kampanja on käynnissä 15.4.–30.9.2014, ja se koskee seuraavia Tikkurilan tuotteita: Ultra, Vinha, Pika-Teho ja Teho sekä Valtti-kuullotteet. Asiakas saa Tikkurilaan toimitettua ostokuittia vastaan etusetelin, joka oikeuttaa 50 % alennukseen kampanjatelineistä. Ostokuitin toimitusohjeet
löytyvät osoitteesta www.tikkurila.fi/ramirent. Vuokraaminen tapahtuu Ramirentin toimipisteissä, joiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.ramirent.fi >Yhteystiedot >Toimipisteet.

Oma Koti -messujen kanssa samaan aikaan järjestetään kolme muuta tapahtumaa: OmaMökki, OmaPiha ja Sisusta! Tikkurilan osasto sijaitsee hallissa 3 paikalla 3 b 11. Esillä ovat Tunto Struktuuritapetit, Helmi kalustemaalit, Supi Saunavaha, Yki Värilaasti, Ultra ja Vinha. Asiakkaat saavat halutessaan kokeilla Tikkurilan tuotteita.

Tikkurila näkyy messuilla lisäksi Arin ja Kirsin Kotirempat -ohjelman messunäytöslavalla, jossa on päivittäin yksi työnäytös. Mukana on kolme eri Tikkurilan tuotetta: YKI Värilaasti / YKI Aitokivi, Tunto Kivi sekä Tunto Struktuuritapetti. Tikkurila näkyy vielä tämän kevään messuilla Arin ja Kirsin Kotirempat -työnäytöskonseptilla Kouvolassa 25.–27.4.2014.

Heidi Hirvelä, markkinointivastaava, ulkotuotteet, BU Finland

heidi.hirvela(at)tikkurila.com, matkapuh. 040 776 5882

www.tikkurila.fi

www.tikkurila.fi/ramirent

Ramirent Finland Oy

Veikko Lehtola, johtaja, myynti ja markkinointi

veikko.lehtola(at)ramirent.fi, puh. 020 750 2812

www.ramirent.fi

Ramirent Finland Oy on Suomen suurin
telineiden vuokraaja, joka palvelee asiakkaitaan yli 70 toimipisteessä ympäri maata.
Toimimalla paikallisesti, lähellä asiakasta, Ramirent pystyy tarjoamaan aina kunkin
tarpeisiin sopivimman ratkaisun.