Tikkurila julkaisee puolivuosikatsauksen 8. elokuuta 2019

Lehdistötiedote/sijoittajauutinen
29.7.2019 klo 10:30 (CET+1:00)

Tikkurila Oyj julkistaa puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta 2019 torstaina 8. elokuuta noin klo 9.00.

Toimitusjohtaja Elisa Markula ja talousjohtaja Markus Melkko esittelevät tuloksen suomeksi tiedotusvälineille ja analyytikoille samana päivänä klo 12.00 Tapahtumatalo Bankin kabinettitilassa 24-25, osoitteessa Unioninkatu 20, Helsinki. Osallistujille on tarjolla lounas alkaen klo 11.30.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen ja mahdolliset ruoka-aineallergiat maanantaihin 5.8.2019 mennessä sähköpostitse ir@tikkurila.com.

Englanninkielinen webcast-lähetys pidetään samana päivänä klo 15.00 ja sitä voi seurata osoitteessa https://qsb.webcast.fi/t/tikkurila/tikkurila_2019_0808_q2/ tai verkkosivuillamme.

Webcast-lähetyksen yhteydessä järjestetään puhelinkonferenssi, johon voi liittyä soittamalla:

+358 (0)9 7479 0360 (Suomi)
+44 (0)330 336 9104 (UK)
+1 323-794-2095 (US)
+46 (0)8 5033 6573 (Ruotsi)
+43 (0)1 9289 265 (Itävalta)
+33 (0)1 76 77 22 73 (Ranska)

Osallistujatunnus: 231415

Webcast-lähetyksen taltiointi on katsottavissa verkkosivuillamme myöhemmin samana päivänä. Puolivuosikatsaus ja esitysmateriaali ovat saatavilla ennen tiedotustilaisuuden alkua verkkosivuillamme www.tikkurilagroup.fi/sijoittajat.

Tapio Pesola, johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 044 373 4693, tapio.pesola@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.