Tikkurila julkaisi sisustuslehden värien rakastajille

Tikkurila haluaa tarjota ihmisille sisustuslehtien laatukriteerit täyttäviä tarinoita, inspiraatiota ja ideoita. Tikkurila on julkaissut oman sisustuslehden. Color Now -niminen lehti kertoo tarinoita värien ja sisustuksen maailmasta klassisen sisustuslehden muodossa.

Lehti koostuu neljästä osasta. Alussa on lyhyempiä trendi- ja inspiraationostoja, sen jälkeen esitellään vuoden 2017 ajankohtaisimmat sisustussävyt. Color Now -lehti jatkuu sisustusideoilla, kohde-esittelyllä ja mielenkiintoisilla henkilöhaastatteluilla. Lehden päättää vinkkiosio, jossa annetaan konkreettiset ohjeet erilaisten maalausprojektien toteuttamiseen. Tarina jatkuu verkossa Tikkurilan nettisivuilla ja some-kanavissa.

Color Now -konseptin missiona on auttaa ihmisiä hahmottamaan, millaiset värit ja ympäristöt lisäävät onnellisuutta ja miten kodin väreissä ja maalatuissa pinnoissa voi ilmaista itseään. "Haluamme inspiroida kuluttajia käyttämään rohkeammin värejä sisustamisessa, joten oman väreihin keskittyvän sisustuslehden julkaiseminen tuntui luonnolliselta tavalta jatkaa tarinaa", Tikkurila-brändin kuluttajakonsepteista vastaava Minna Avellan sanoo.

Lehden sisällön on toimittanut Tikkurila yhteistyössä freelance-toimittajien ja Vapa Median kanssa. Ulkoasun on suunnitellut ja toteuttanut mainostoimisto TBWA.

Color Now julkaistaan Suomen lisäksi muun muassa Puolassa, Venäjällä, Kiinassa ja Baltian maissa.

Lehden suomenkielinen versio on tilattavissa Tikkurilan sivuilta osoitteesta www.tikkurila.fi/colornow-lehti. Tammikuussa se on noudettavissa muun muassa rautakaupoista ja Vepsäläisen myymälöistä. Lehti on ilmainen.

Tikkurila Oyj Minna Avellan, johtaja, sijoittajasuhteet ja brändikonseptien kehittäminen, p. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com
Marika Raike, designpäällikkö, p. 040 584 3353, marika.raike@tikkurila.com
www.tikkurila.fi/colornow2017

Kuvat