Tikkurila julkistaa tammi-syyskuun liiketoimintakatsauksen 29. lokakuuta 2019

Lehdistötiedote/sijoittajauutinen
23.10.2019 klo 13:30 (CET+1:00)

Tikkurila Oyj julkistaa liiketoimintakatsauksen tammi-syyskuulta 2019 tiistaina 29. lokakuuta klo 9.00.

Toimitusjohtaja Elisa Markula esittelee katsauksen tiedotusvälineille ja analyytikoille samana päivänä klo 13.00 Tapahtumatalo Bankin kabinettitilassa 24-25, osoitteessa Unioninkatu 20, Helsinki. Ilmoittautumiset tilaisuuteen perjantaihin 25.10.2019 mennessä sähköpostitse ir@tikkurila.com

Tapio Pesola, johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 044 373 4693, tapio.pesola@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.