Tikkurila muuttaa talousraportointikäytäntöään

9.12.2015 klo 9.00 (CET+1)

Tikkurila muuttaa talousraportointikäytäntöään

Tikkurila Oyj muuttaa talousraportointikäytäntöään vuoden 2016 alusta alkaen. Päätös pohjautuu 26.11.2015 voimaantulleeseen arvopaperimarkkinalain muutokseen, jonka myötä laista poistuu velvollisuus julkistaa osavuosikatsaus tilikauden kolmelta ja yhdeksältä ensimmäiseltä kuukaudelta. Osavuosikatsausten sijaan Tikkurila julkistaa kolmelta ja yhdeksältä kuukaudelta avainlukuja ja tietoja liiketoiminnan kehittymisestä pörssitiedotteella.

Tikkurila julkistaa vuoden 2016 aikana seuraavat talouskatsaukset:

9.2.2016 Tilinpäätöstiedote 2015
29.4.2016 Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2016
4.8.2016 Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuulta 2016
28.10.2016 Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2016

Vuoden 2015 vuosikertomus julkaistaan sähköisessä muodossa viikolla 9.

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän keskiviikkona 6.4.2016. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Jukka Havia, CFO

Minna Avellan, johtaja, sijoittajasuhteet ja brändikonseptien kehittäminen, puh. 040 533 7932, minna.avellan@tikkurila.com

Tikkurila on johtava maalialan ammattilainen Pohjoismaissa ja Venäjällä. Olemme perinteikäs suomalainen yritys, joka toimii nykyään 16 maassa. Laadukkaiden tuotteiden ja kattavien palvelujen avulla varmistamme markkinoiden parhaan käyttäjäkokemuksen. Kestävää kauneutta vuodesta 1862.