Tikkurila Oyj julkistaa ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksen 29. huhtikuuta 2020

Lehdistötiedote/sijoittajauutinen, 21.4.2020 klo 14.00

Tikkurila Oyj julkistaa vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa keskiviikkona 29. huhtikuuta noin klo 09.00.

Toimitusjohtaja Elisa Markula esittelee liiketoimintakatsauksen sijoittajille, analyytikoille ja medialle englanniksi webcast-lähetyksessä (Microsoft Teams) alkaen klo 11.00.

Webcast-linkki

Puhelin

• Suomi: +358 9 85626619

• US: +1 312-667-7144
  • UK: +44 20 3855 4234

Neuvottelutunnus: : 663 744 083#

Liiketoimintakatsaus ja esitysmateriaali ovat saatavilla ennen tiedotustilaisuuden alkua verkkosivuillamme www.tikkurilagroup.fi/sijoittajat.

Tapio Pesola, johtaja, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 044 373 4693, tapio.pesola@tikkurila.com

Tikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 564 miljoonaa euroa vuonna 2019. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862.