TIKKURILA VAHVISTAA TEOLLISUUSMAALIEN MYYNTIÄÄN

Strategiansa mukaisesti Tikkurila Oyj haluaa olla johtava kuluttajille ja ammattilaisille suunnattujen maalausratkaisujen tarjoaja Pohjoismaissa sekä Venäjällä ja muissa valituissa Itä-Euroopan maissa. Tikkurila haluaa vahvistaa asemaansa myös Suomessa kasvattamalla teollisuusmaalien myyntiorganisaatiotaan ja lisäämällä tukeaan jälleenmyyjille.

Paavo Kareinen, insinööri AMK (kone- ja tuontantotekniikka), on nimitetty 11.8.2014 alkaen avainasiakaspäälliköksi Tikkurila Oyj:n metalliteollisuusmaalien myyntiin. Hänen vastuullaan on Itä-Suomen alue ja asemapaikkanaan Jyväskylä. Kareinen raportoi metalliteollisuusmaaleista vastaavalle myyntipäällikölle Jarno Sulalle.

Jarno Sula, myyntipäällikkö, metalliteollisuusmaalit, BU Finland

Puh. 020 191 2054, matkapuh.  050 311 1291, s-posti jarno.sula(at)tikkurila.com

Kuva: Paavo Kareinen

Jos linkki ei toimi, kopioi tämä osoite selaimeesi:

Osa kestävää pohjoistaTikkurila on johtava pohjoismainen maalialan yritys. Kehitämme vuosikymmenten kokemuksella korkealuokkaisia tuotteita ja palveluita, jotka tarjoavat asiakkaillemme ajan ja sään kestävää laatua. Noin kymmenessä maassa toimivat 2 700 työntekijäämme haluavat luoda kestävää tulevaisuutta merkityksellisten pintojen avulla. Liikevaihtomme oli 562 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsingissä. Pohjoismaista laatua alusta loppuun vuodesta 1862. www.tikkurilagroup.fi