• Tikkurila/

Tikkurila väriyhteistyöhön Vallilan kanssa - seinävärin ja verhojen yhdistelystä tulee nyt ennennäkemättömän helppoa!

Tikkurila ja Vallila Interior aloittavat yhteistyön, jonka tuloksena Vallilan valmisverhokuosien ja huoneen seinävärin yhdistäminen harmoniseksi kokonaisuudeksi helpottuu.

Vallilan tulevasta AW15-kokoelmasta alkaen Vallilan valmisverhopakkauksista, myymälöistä ja vallila.fi -verkkokaupasta ja tikkurila.fi -sivustolta löytyvät Vallilan kuosisuunnittelijoiden valitsemat, kuhunkin kokoelman verhokuosiin sopivat seinävärit. Värit on valittu Tikkurilan Tunne Väri -värikartasta ja ne voidaan sävyttää kaikkiin Tikkurilan sisämaaleihin.

– Sisustaja ihastuu usein yhteen elementtiin – vaikkapa väriin – jonka tunnelma olisi kiva tuoda koko kotiin. Haluamme tehdä haaveen toteuttamisesta helpompaa ja vaivattomampaa, ja tämän yhteistyön kautta ammattilaisten tekemä suunnittelu on kaikkien kodin sisustajien ulottuvilla. Tikkurilan Tunne Väri -kokoelman maalisävyistä löytyvät isot, mukaan otettavat värimallit lähes jokaisesta maalia myyvästä liikkeestä. Näin kodin sisustaja saa verhon kuosiin soveltuvasta väristä halutessaan aina värimallin helposti kotona tarkasteltavaksi. Haluamme auttaa asiakasta onnistumaan sisustusprojektissaan, kertoo Tikkurilan markkinointipäällikkö Sari Kallio.

Parhaimmillaan yhteistyö rohkaisee kuluttajia käyttämään sisustuksessa persoonallisia, rohkeita väriyhdistelmiä ja on luonteva jatko esimerkiksi Tikkurilan Kaunis Koti -konseptille, jonka avulla on helppo löytää sisustukseen sopivia väriyhdistelmiä.

– Yhteistyöllä Vallilan ja Tikkurilan välillä voimme tuoda sisustusalan ammattilaisen osaamisen helposti kodin sisustajan ulottuville. Erityistä lisäarvoa luo Vallilan näkökulmasta se, että maalisävyjen värit on valinnut kuhunkin kuosiin kyseisen kuosin suunnittelija, jolloin valitut värit myös henkivät sitä tunnelmaa ja tarinaa, jonka suunnittelija kuosiin on ajatellut ja antaa siten kuosin designille yhä enemmän syvyyttä, kertoo Vallila Interiorin hallituksen puheenjohtaja Anne Berner.

Vallilan AW15-kokoelma tulee saataville elokuussa 2015.

Sari Kallio, Tikkurila Oyj

Puh. +358 (0)20 191 2130

sari.kallio(at)tikkurila.com

Anne Berner, Oy Vallila Interior Ab